Sukces Żabki i Poczty Polskiej - coraz więcej klientów nadaje i odbiera w sklepach paczki

2019-04-05 17:19

Coraz więcej osób nadaje i odbiera przesyłki w sklepach Żabka. Od początku roku odebrano już ponad 1 000 000 paczek Poczty Polskiej, czyli więcej niż w całym 2018. Skąd taki sukces? Klienci doceniają dobrą lokalizację i godziny otwarcia sklepów.

Klienci korzystający z usług pocztowych Poczty Polskiej mają możliwość odbioru i nadania paczek we wszystkich z blisko 5 600 sklepów Żabka w całej Polsce. To efekt współpracy lidera na rynku przesyłek pocztowych i narodowego operatora oraz największej sieci sklepów convenience w Polsce. Paczki Poczty Polskiej są obsługiwane w sklepach prowadzonych w ramach sieci Żabka od 2017 roku. Jak pokazują dane, usługa ta została bardzo dobrze przyjęta przez klientów. Tylko w pierwszym kwartale 2019 roku klienci odebrali w Żabkach ponad 1 000 000 paczek Poczty Polskiej, czyli więcej niż w całym minionym roku.

Poczta Polska skończyła 460 lat. Jakie wyzwania stawia sobie na przyszłość?

– Współpraca Żabki z Pocztą Polską, której owocem jest usługa odbioru i nadania paczek w naszych sklepach, to świetny przykład synergii ofert firm działających na różnych rynkach. Klienci otrzymują usługę, dla której gwarancją satysfakcji jest z jednej strony zaufanie do marki operatora przesyłek, z drugiej – wygoda wynikająca
z rozbudowanej sieci placówek Żabki. Rozwój dodatkowych usług w sklepach Żabka to nasz naturalny kierunek rozwoju, wynikający z istoty formatu convenience. Widzimy tu duży potencjał – co czwarty Polak
w wieku 16-55 lat jest zainteresowany skorzystaniem z usług Żabki w zakresie nadawania i odbioru przesyłek. Z pewnością zamierzamy rozwijać ten segment oferty Żabki – powiedziała Anna Grabowska, Wiceprezes zarządu Żabka Polska sp. z o.o.

– Konsekwentnie budujemy pozycję usługi Odbiór w Punkcie, tworzymy coraz lepsze rozwiązania dla rynku eCommerce we współpracy z partnerami, którzy posiadają renomę, silną i rozpoznawalną markę, a także dysponują sieciami, które są często odwiedzane przez klientów. Obecnie Poczta Polska wspólnie z partnerami tworzy największą sieć typu click & collect w kraju, do której należy już ponad 11 500 punktów – powiedział Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Żabce niedzielny zakaz handlu niestraszny

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze