Szokująca reklama CROPP. Klienci grożą bojkotem!

i

Autor: Piotr Grzybowski / Super Express & Shutterstock & Materiały prasowe Szokująca reklama CROPP. Klienci grożą bojkotem!

Skandaliczna reklama

Szokująca reklama marki CROPP. Klienci grożą bojkotem!

2023-06-07 7:35

"30 procent na produkty nieprzecenione przy zakupach powyżej 99 PLN dla pierwszych 2137 osób! Twój kod to: YELLOW30" - czytamy w reklamie umieszczonej na żółto-białym pasku. Część klientów dopatrzyła się kontekstu papieskiego w kolorach ogłoszenia i w liczbie 2137, która jest godziną śmierci papieża Jana Pawła II. Firma umywa ręce w lakonicznym komunikacie. O sprawie informuje Wirtualna Polska.

Skandaliczna reklama CROPP. Liczba wyśmiewa papieża Polaka

Według portalu, w młodzieżowym slangu zwrot 2137 jest używany wśród osób wyśmiewających się z papieża i kultu, jakim jego osoba jest otoczona w Polsce. Wp.pl wyjaśnia, że z kolei kolory żółto-białe - identyczne, jak na fladze Watykanu - są identyfikowane jako barwy kościoła katolickiego, przypominają o papieżu i są znakiem przywiązania do wartości chrześcijańskich.

W sieci rozpętała się burza. Portal cytuje wypowiedzi internautów, którzy określili jako "żałosne" i zapowiadają bojkot polskiej sieciówki.

Jak cytuje internautów wp.pl "autora powinni pociągnąć do odpowiedzialności. Mam nadzieje, ze Cropp ma choć trochę rigczu [godności - red.] i ukaże sprawcę, bo inaczej przestane u nich kupować ciuchy" - czytamy w jednym z komentarzy, który pojawił się w sieci. Inny internauta pisze: "Beka z kościoła i Jana Pawła II wśród młodych ludzi, już nie do zatrzymania"; "I to ma być śmieszne? To jest ŻAŁOSNE"; "A mnie bawi"; "Powinno być od 69 zł" - brzmią kolejne wpisy w mediach  społecznościowych donosi Wirtualna Polska. 

Jak się tłumaczy marka CROPP należąca do polskiej spółki LPP?

Wirtualna Polska zdobyła komentarz sieci w tej sprawie. - Wspomniana akcja jest jedną z wielu akcji promocyjnych organizowanych w ciągu roku przez naszą markę i nie miała nawiązywać do godziny śmierci Jana Pawła II - przekazała krótko Ewa Wieczorek z wydziału komunikacji marki Cropp. Cropp jest marką odzieżową należącą do polskiego LPP. To w sklepie internetowym sieci pojawiła się kontrowersyjna reklama.  

Sonda
Czy reklama kojarzy ci się z Janem Pawłem II?
Pieniądze to nie wszystko Paweł Wojciechowski
Listen on Spreaker.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze