Znana marka odzieżowa z problemami. Jest obecna na rynku od 30 lat
Marka Quiosque przeszła w ostatnim czasie wiele zawirowań. W 2021 roku zyskała nowego właściciela. Jak informuje portal dlahandlu.pl "Dlako Sp. z o.o., dotychczasowy główny udziałowiec posiadający markę Quiosque podpisał umowę, w wyniku której 90 proc. udziałów spółki trafiło do Grupy Kapitałowej Immobile S.A.". Przyczyną takiej decyzji były m.in. problemy powstałe w czasach pandemii koronawirusa.
Ponadto marka osiągnęła przychody niższe od planowanych i boryka się z kryzysem gospodarczym oraz niepewną sytuacją związaną z wojną w Ukrainie - na co zwraca uwagę Immobile w raporcie z 2022 roku cytowanym przez portal dlahandlu.pl.
Kryzys w branży odzieżowej. "Test na utratę wartości"
"Znak towarowy Quiosque, a także cały segment odzieżowy został poddany testowi na utratę wartości na dzień 31 grudnia 2022 r. W wyniku tego testu został zwiększony odpis na kwotę 9 154 tys. zł, co w sumie daje odpis ujęty na ten segment w 2022 r. w kwocie 10 383 tys. zł" - przytacza Immobile cytowana przez dlahandlu.pl.