Samolot, lotnisko

i

Autor: materiały prasowe

Szokujący spot linii lotniczych. Chcą zachęcić do Polski….wódką

2019-08-16 12:44

Co wpływa na komfort lotu do Polski? Wiek samolotu? Przyjazna obsługa? Wygodne fotele? Doświadczony pilot? Według linii American Airlines, które otwierają połączenie do Krakowa jest to... perspektywa napicia się wódki.

American Airlines promuje loty do Krakowa kontrowersyjną kampanią reklamową. Ze spotu zachęcającego, by lecieć na trasie Chicago-Kraków widzowie dowiedzieć się mogą, że polskie miasto jest idealne, aby napić się wódki z przyjaciółmi. Dla porównania, inne kierunki przewoźnika, takie jak Tel-Awiw, Budapeszt, Casablanca i Praga są reklamowane, odpowiednio - odgłosami plaży, rejsem po Dunaju, lokalnymi przyprawami i teatrem marionetek.

To nie pierwsza reklama, w której wykorzystano negatywne stereotypy wobec Polski. W Hiszpanii Coca-Colę reklamował biedny Polak, nie mający pieniędzy na podróż do Polski.

Nasi południowi sąsiedzi zakpili z nas w reklamie sieci komórkowej i przedstawili nas jako złodziei i oszustów. Czeski spot pokazuje jak grupa narciarzy przemierza granicę polsko-czeską. Jeden z narciarzy zostaje zatrzymany przez mężczyznę przebranego za choinkę, jak się okazuje jest nim Polak. Ten proponuje, by Czech wymienił swój telefon na nowy. Nowiutka komórka jednak od razu się psuje! Gdy Czech chce zwrócić rupieć, okazuje się, że oszusta już nie ma.

Tymczasem w kategorii reklam połączeń lotniczych skandalem zakończyła się kampania wyszukiwarki połączeń lotniczych „Chocotravel", gdzie w roli głównej wystąpiły nagie stewardessy.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze