"Puls Biznesu" podaje, że Payback zatrudnia w głównej siedzibie w Niemczech blisko 1000 osób, a u nas — działając poprzez spółkę zależną Loyalty Partner Polska — miał na koniec 2020 r. 120-osobową załogę. Do końca 2024 r. planuje jeszcze zatrudnic 250 osób i stworzyć technologiczny hub obsługujący wszystkie rynki.
Pomysł narodził się w 2020 r., a jego realizacja ruszyła w 2021. Jeszcze w tym roku do Paybacku Polska dołączy prawie 100 osób.
Gazeta zauważa, że znaczenie technologii i analityki w biznesie szybko rośnie, a coraz istotniejszą rolę odgrywa w tym obszarze Polska.
"To u nas m.in. niemiecki Bayer otworzy centrum IT z 400-osobowym zespołem, a zatrudnienie 150 osób zarządzających projektami informatycznymi dla całej grupy zapowiedział francuski Danone. Do tego grona dołączy wywodzący się z Niemiec Payback, działający w 10 państwach operator multi- i monopartnerskiego (w zależności od kraju) programu lojalnościowego" - poinformowano.
"Wartość inwestycji to prawie 50 mln USD. Składa się na nią wiele elementów, w tym koszt rekrutacji pracowników i wynagrodzeń, szkoleń oraz zakupu sprzętu" — mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Paybacku Polska. Dodał, że Payback szuka m.in. specjalistów z dziedziny IT, analityki i marketingu.
Facebook chce zatrudnić tysiące osób w UE do tworzenia nowego internetu