Jak informuje w komunikacie sieć Carrefour Polska, do dyspozycji klientów marketu jest ponad 80 różnego rodzaju propozycji prezentów. W ofercie znalazły się zarówno vouchery na konkretną atrakcję jak również zestawy umożliwiające wybór spośród kilkunastu lub kilkudziesięciu możliwości. Część oferty będzie aktualizowana sezonowo i dopasowywana do oczekiwań i zainteresowań klientów. Po dokonaniu zakupu klienci będą mieli 12 miesięcy na wykorzystaniu vouchera lub pakietu.
Sprawdź także: Nie wiesz co kupić na Mikołajki? Oto 8 sprawdzonych pomysłów na prezent
– Zdecydowaliśmy się zrealizować nasz pomysł z Carrefour Polska ponieważ łączy nas dbałość o wysoką jakość oferty, otwartość na nowości i niestandardowe rozwiązania, które pozwalają wyróżnić się na rynku – mówi Wojciech Stefańczyk, country manager firmy Super Prezenty. – Wspólnie stworzyliśmy unikatową na polskim rynku propozycję dla klientów Carrefour Polska. Nikt wcześniej nie zaoferował tak bogatej oferty voucherów prezentowych w ogólnopolskiej sieci sprzedaży detalicznej.
Czytaj też: Zobacz, jak obdarowują Polacy
Pierwsze ekspozytory pojawiły się w trzech warszawskich lokalizacjach Carrefour Polska – Arkadia, Złote Tarasy i Sawa. W kolejnych miesiącach zasięg oferty Super Prezentów będzie rozszerzany o kolejne lokalizacje.
Zobacz również: Prezenty świąteczne w Biedronce. Promocja na książki
Źródło: Carrefour Polska