Laptopy i komputery dla uczniów i nauczycieli z gmin powiatu kołobrzeskiego

i

Autor: Materiały Prasowe Laptopy i komputery dla uczniów i nauczycieli z gmin powiatu kołobrzeskiego

Tarcza Antykryzysowa: Wiemy jakie pytania przedsiębiorcy zadają chatbotowi

2020-05-07 15:27

Przedsiębiorców szukających informacji o Tarczy Antykryzysowej wspierają infolinia i internetowy chatbot, czyli specjalna aplikacja odpowiadająca napytania. Ministerstwo Rozwoju sprawdziło 4100 rozmówi ujawniło o co przedsiębiorcy pytali wirtualnego asystenta od 28 marca do 27 kwietnia.

Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu.
Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj.

Rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję znajdują zastosowania w kolejnych obszarach naszego życia a czat to obecnie jedna z najwygodniejszych form komunikacji. W jego tradycyjnej formie, na pytania użytkowników odpowiada pracownik. Coraz więcej firm i instytucji idzie jednak o krok dalej, rozwijając chatboty. To programy komputerowe, których zadaniem jest prowadzenie rozmowy z człowiekiem w taki sposób, aby przypominała naturalną konwersację. Chatboty mogą reagować na proste prośby oraz udzielać odpowiedzi na wszelkie pytania. Z takiego rozwiązania koszysta m.in. platforma informacji o Tarczy Antykryzysowej.

ZOBACZ TEŻ: "Przeniesienie biznesu do internetu sposobem na przetrwanie". Rząd, OLX i Allegro zachęcają firmy do cyfryzacji

- Chatbot Tarczy obsługuje dziesiątki tysięcy przedsiębiorców, odpowiadając na ponad 170 najczęstszych pytań. Wspiera pracę ponad 150 konsultantów, udzielających odpowiedzi na bardziej złożone pytania, poprzez live chat oraz infolinię. Zmniejsza kolejki oczekujących na połączenia z infolinią, pracując przez 24 godziny na dobę. W momencie, gdy pytanie jest bardziej złożone i Wirtualny Asystent nie zna na nie odpowiedzi, płynnie przekazuje rozmowę do konsultanta - specjalisty odpowiadającego na live chat, bądź wpisze pytanie do formularza - informuje Ministerstwo Rozwoju.

ZOBACZ TEŻ: Składki ZUS w dobie koronawirusa. Tarcza antykryzysowa

Większość, bo 59%, rozmów dotyczyło pięciu wiodących kwestii:

  • Ponad 16% wszystkich rozmów zawierało frazy sugerujące, że interesanci poszukują informacji dotyczących możliwości zwolnienia z opłacania składek ZUS za pracowników.
  • 15,2% zapytań dotyczyło możliwości uzyskania dofinansowania do części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej, jaką są wynagrodzenia dla pracowników.
  • W 10% sesji padały pytania związane z pożyczką dla przedsiębiorców, jako jedną z form pomocy.
  • 9,5% interesantów poruszało tematy dotyczące świadczenia postojowego oraz ewentualnych warunków jego uzyskania przez osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych.
  • 8,2% pytało o sposób wykazywania spadku obrotów oraz przysługującej z tego tytułu pomocy.

ZOBACZ TEŻ: Pit 2020. Jaka kara za zwłokę przy rozliczaniu?

Z pomocy chatbota można skorzystać klikając w ikonkę chatu w sekcji „Pytania i Odpowiedzi”, na stronie gov.pl/tarczaantykryzysowa.

Super Biznes 7 V

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze