Ryanair

i

Autor: MATERIAŁY PRASOWE Ryanair

Utrudnienia w Ryanair! Pasażerowie nie odprawią się przez internet

2018-11-07 12:54

Linie lotnicze Ryanair ogłaszają 12-godzinną przerwę w działalności swojej strony internetowej i aplikacji. Dzisiaj od godziny 18:00 pasażerowie nie będą mogli kupić biletów ani skorzystać z opcji odprawy online.

W środę po południu strona internetowa i aplikacja Ryanair przestaną działać. Jak poinformował przewoźnik w oficjalnym komunikacie przerwa ma charakter techniczny - planowane jest uaktualnienie systemu rezerwacji.

Strona wyłączona przez 12 godzin

W związku z wyłączeniem serwisu podróżni nie będą mogli rezerwować biletów ani dokonywać odprawy online od środy od godz. 18:00 do czwartku do godziny 6:00 (czasu środkowoeuropejskiego, czyli obowiązującego w Polsce).

Ryanair informuje, że skontaktował się już z pasażerami, których podróż przypada na 7 i 8 listopada, wysyłając do nich e-mail i SMS i prosząc ich o dokonanie odprawy online przed podróżą.

Płatna odprawa na lotnisku

Zgodnie z regulaminem pasażerowie irlandzkiego przewoźnika, którzy wykupili miejsce w samolocie lub posiadają bilet w taryfie Flexi Plus mogą się odprawić na swoje loty z 60-dniowym wyprzedzeniem.

Od maja pasażerowie, którzy nie wykupią powyższych opcji, mogą odprawiać się zaledwie na 48 godzin przed odlotem. Co więc z podróżującymi, którzy zapomną odprawić się wcześniej? Na dwie godziny przed lotem pozostaje możliwość odprawy i wydrukowania karty pokładowej na lotnisku, a to kosztuje 264 zł. Posiadacze biletów w taryfie Flexi Plus mogą dokonać odprawy na lotnisku bez żadnych kosztów.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze