Modne ubrania i obuwie,ciuchy dla dzieci i wiele innych. To oferta, którą znajdziemy na serwisie Vinted.pl - platformie umożliwiającej użytkownikom sprzedaż ubrań, które zalegających szafach. O portalu zrobiło się głośno kilka dni temu, gdy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na Vinted ponad 5,3 mln zł kary. Firma zamierza się od tej decyzji odwoływać, jednak postanowiła zamknąć swoją dotychczasową platformę. Stanie się to 20 czerwca, ale już 16 maja uruchomiona zostanie nowa platforma, która będzie obsługiwać również międzynarodowe transakcje.
Jak przenieść konto?
Osoby posiadające konto w serwisie sprzedażowym będą mogły przez cztery dni (od 16 do 20 maja) przenieść swój profil. Po tym czasie użytkownicy będą mogli korzystać z konta na starej platformie wyłącznie w celu wypłacenia środków pieniężnych lub napisania do firmy w celu uzyskania pomocy. Użytkownicy serwisu otrzymają specjalne do nowej platformy zaproszenie pomiędzy 16 a 20 maja.
Od kiedy wakacje kredytowe? Minister finansów podała termin
Nowa platforma umożliwi zakupy i sprzedaż przedmiotów z drugiej ręki użytkownikom z Czech, Słowacji i Litwy. Dodatkowo zwiększona zostanie liczba kategorii na platformie sprzedażowej. Pojawią się: Dom, Rozrywka i Zwierzęta.
"Prosimy zaczekać na zaproszenie i nie tworzyć nowego konta na własną rękę. Jeśli utworzysz nowe konto, Twoje dane nie zostaną przeniesione na nową platformę Vinted. Przeprowadzimy Cię przez cały proces w kilku prostych krokach" – czytamy na stronie internetowej Vinted.
Co z pieniędzmi zgromadzonymi na kontach?
Z komunikatu zamieszczonego na stronie serwisu oraz wiadomości e-mailowej wysłanej do użytkowników wynika, że podczas przenoszenia konta na nową platformę nie zostaną przeniesione następujące informacje:
* Twój Portfel Vinted (dostępne środki) – podczas przenoszenia konta należy przelać dostępne środki na konto bankowe;
* Historia Twoich rozmów z innymi użytkownikami i z nami;
* Statystyki podbitych przedmiotów i Sugerowanych Ofert;
* Dane Twojej weryfikacji tożsamości (KYC) – jeśli na starej platformie ukończona została procedura weryfikacji tożsamości (KYC) u naszego operatora płatności, dotyczące jej informacje nie zostaną przeniesione i możemy poprosić Cię o jej ponowne przejście.
Polecany artykuł: