Początkowo usługa zostanie udostępniona w blisko 450 sklepach Żabka i Freshmarket w Warszawie oraz miejscowościach z woj. mazowieckiego. Docelowo paczki Poczty Polskiej będzie można odebrać w 4700 sklepach w całym kraju. W trakcie zakupów online klient będzie mógł wskazać wybraną placówkę z sieci jako punkt odbioru. O dostarczeniu przesyłki na miejsce zostanie poinformowany SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru.
PP rozpoczyna współpracę z sieciami sklepów Żabka i Freshmarket w zakresie odbioru paczek. Na razie woj.mazowieckie, a docelowo cała PL. PP z najwieksza siecią click&collect! https://t.co/9s2T9ODwkx pic.twitter.com/zKPU2slDXp
— PocztaPolska (@PocztaPolska) 10 listopada 2017
Przeczytaj także: Od teraz zapłacisz kartą u kuriera Poczty Polskiej
Narodowy operator planuje zwiększyć liczbę punktów umożliwiających odebranie paczki w trybie click & collect do 11 tysięcy. Już teraz klienci Poczty Polskiej mogą zdecydować się na odbiór paczki na stacji PKN ORLEN, w kiosku lub saloniku RUCH-u bądź w placówce pocztowej.
Polecamy: Poczta Polska wybuduje gigantyczną sortownię. Będzie dostarczać paczki z Chin
- Przyjęta w tym roku strategia rozwoju Poczty Polskiej zakłada w ciągu pięciu lat podwojenie przychodów z obszaru kuriersko-paczkowego. Prognozujemy wzrost naszych usług kurierskich na poziomie 1520 proc. wobec 10-proc. zwyżek prognozowanych dla rodzimego rynku. Dzięki współpracy z sieciami sklepów Żabka i Freshmarket zyskujemy na rynku przeszło 4700 punktów odbioru w atrakcyjnych dla Klientów lokalizacjach, otwartych od 6.00 do 23.00. To duże udogodnienie dla naszych klientów tym bardziej, że sklepy Żabka i Freshmarket są zazwyczaj bardzo dobrze zlokalizowane, co dodatkowo przyspieszy proces odbioru paczki – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.
Zoabacz też: Premie dla listonoszy i pracowników okienek w Poczcie Polskiej
Oprac. na podst. poczta-polska.pl, bankier.pl