Walka o lody ekipy Friza! Nagranie ukazuje szaleństwo do jakiego dochodzi na ich punkcie

i

Autor: screen z filmu na YouTube: INFLUENCERZY BEZ CENZURY (FILM DOKUMENTALNY) Walka o lody ekipy Friza! Nagranie ukazuje szaleństwo do jakiego dochodzi na ich punkcie

Walka o lody ekipy Friza! W Lidlu doszło do dantejskich scen [WIDEO]

2021-04-26 13:35

Szaleństwa na punkcie lodów ekipy, pod przewodnictwem youtubera, Karola Wiśniewskiego "Friza" ciąg dalszy. Wypuszczone niedawno na rynek lody marki Koral, sygnowane marką polskich youtuberów, cieszą się olbrzymią popularnością. W Internecie rozpoczęło się swoiste polowanie na sklepy, w których są one sprzedawane. Interes szybko zwietrzyły duże sieci takie jak Biedronka, czy Lidl i wprowadziły je do swojej oferty. W dyskontach doszło do wręcz dantejskich scen. Wszystko nagrała jednak z tiktokerek i zamieściła w sieci.

Lody ekipy "Friza"

Niedawno firma Koral postanowiła wprowadzić na rynek nową linie lodów, które powstały w wyniku współpracy z polskimi youtuberami pod przywództwem "Friza". Pod koniec marca tego roku do sprzedaży trafiły lody na patyku dostępne w dwóch wersjach smakowych, cytrynowej i truskawkowej. Lody są w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Produkt szybko zyskał miano kultowego i znikał z zamrażarek sklepowych w zastraszającym tempie. W sieci ruszyła akcja polowania na placówki, gdzie lody są jeszcze dostępne. Dobry interes szybo zwietrzyły duże sieci handlowe. Lody ekipy najpierw pojawiły się w Biedronce i momentalnie zostały wyprzedane. Teraz na taki sam krok zdecydowała się sieć sklepów Lidl i tutaj sytuacja się powtórzyła.   

Biznes Julii Kamińskiej. Nie uwierzysz czym, oprócz aktorstwa, zajmuje się "BrzydUla"

- Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową - tłumaczy mediom Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Lidl: Walka o lody ekipy "Friza"

Od poniedziałku 26 kwietnia w ofercie sklepów Lidl znalazły się lody ekipy "Friza". W sklepach, już od samego rana, doszło do wręcz dantejskich scen przypominających to co działo się wcześniej w Biedronkach. Ludzie stłoczeni przy zamrażarkach z lodami wręcz wyrywali je sobie z rąk, krzycząc i przepychając się wzajemnie. Wszystko zostało nagrane przez jedną z tiktokerek, która następnie postanowiła zamieścić film z całego zajścia w sieci, między innymi na swoim koncie w serwisie Twitter. Nagranie z zajścia prezentujemy poniżej. 

Sonda
Który smak lodów ekipy Friza chcesz spróbować?
Super Raport 26.04 (Goście: Piotr Zgorzelski - wicemarszałek Sejmu, PSL oraz Marcin Kierwiński - PO), Sedno Sprawy: Anna Maria Żukowska

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze