Lody ekipy "Friza"
Niedawno firma Koral postanowiła wprowadzić na rynek nową linie lodów, które powstały w wyniku współpracy z polskimi youtuberami pod przywództwem "Friza". Pod koniec marca tego roku do sprzedaży trafiły lody na patyku dostępne w dwóch wersjach smakowych, cytrynowej i truskawkowej. Lody są w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Produkt szybko zyskał miano kultowego i znikał z zamrażarek sklepowych w zastraszającym tempie. W sieci ruszyła akcja polowania na placówki, gdzie lody są jeszcze dostępne. Dobry interes szybo zwietrzyły duże sieci handlowe. Lody ekipy najpierw pojawiły się w Biedronce i momentalnie zostały wyprzedane. Teraz na taki sam krok zdecydowała się sieć sklepów Lidl i tutaj sytuacja się powtórzyła.
Biznes Julii Kamińskiej. Nie uwierzysz czym, oprócz aktorstwa, zajmuje się "BrzydUla"
- Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową - tłumaczy mediom Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.
Lidl: Walka o lody ekipy "Friza"
Od poniedziałku 26 kwietnia w ofercie sklepów Lidl znalazły się lody ekipy "Friza". W sklepach, już od samego rana, doszło do wręcz dantejskich scen przypominających to co działo się wcześniej w Biedronkach. Ludzie stłoczeni przy zamrażarkach z lodami wręcz wyrywali je sobie z rąk, krzycząc i przepychając się wzajemnie. Wszystko zostało nagrane przez jedną z tiktokerek, która następnie postanowiła zamieścić film z całego zajścia w sieci, między innymi na swoim koncie w serwisie Twitter. Nagranie z zajścia prezentujemy poniżej.