Walka o lody ekipy Friza! W Lidlu doszło do dantejskich scen [WIDEO]

2021-04-26 13:35
Walka o lody ekipy Friza! Nagranie ukazuje szaleństwo do jakiego dochodzi na ich punkcie
Autor: screen z filmu na YouTube: INFLUENCERZY BEZ CENZURY (FILM DOKUMENTALNY) Walka o lody ekipy Friza! Nagranie ukazuje szaleństwo do jakiego dochodzi na ich punkcie

Szaleństwa na punkcie lodów ekipy, pod przewodnictwem youtubera, Karola Wiśniewskiego "Friza" ciąg dalszy. Wypuszczone niedawno na rynek lody marki Koral, sygnowane marką polskich youtuberów, cieszą się olbrzymią popularnością. W Internecie rozpoczęło się swoiste polowanie na sklepy, w których są one sprzedawane. Interes szybko zwietrzyły duże sieci takie jak Biedronka, czy Lidl i wprowadziły je do swojej oferty. W dyskontach doszło do wręcz dantejskich scen. Wszystko nagrała jednak z tiktokerek i zamieściła w sieci.

Lody ekipy "Friza"

Niedawno firma Koral postanowiła wprowadzić na rynek nową linie lodów, które powstały w wyniku współpracy z polskimi youtuberami pod przywództwem "Friza". Pod koniec marca tego roku do sprzedaży trafiły lody na patyku dostępne w dwóch wersjach smakowych, cytrynowej i truskawkowej. Lody są w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Produkt szybko zyskał miano kultowego i znikał z zamrażarek sklepowych w zastraszającym tempie. W sieci ruszyła akcja polowania na placówki, gdzie lody są jeszcze dostępne. Dobry interes szybo zwietrzyły duże sieci handlowe. Lody ekipy najpierw pojawiły się w Biedronce i momentalnie zostały wyprzedane. Teraz na taki sam krok zdecydowała się sieć sklepów Lidl i tutaj sytuacja się powtórzyła.   

Biznes Julii Kamińskiej. Nie uwierzysz czym, oprócz aktorstwa, zajmuje się "BrzydUla"

- Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową - tłumaczy mediom Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Lidl: Walka o lody ekipy "Friza"

Od poniedziałku 26 kwietnia w ofercie sklepów Lidl znalazły się lody ekipy "Friza". W sklepach, już od samego rana, doszło do wręcz dantejskich scen przypominających to co działo się wcześniej w Biedronkach. Ludzie stłoczeni przy zamrażarkach z lodami wręcz wyrywali je sobie z rąk, krzycząc i przepychając się wzajemnie. Wszystko zostało nagrane przez jedną z tiktokerek, która następnie postanowiła zamieścić film z całego zajścia w sieci, między innymi na swoim koncie w serwisie Twitter. Nagranie z zajścia prezentujemy poniżej. 

Super Raport 26.04 (Goście: Piotr Zgorzelski - wicemarszałek Sejmu, PSL oraz Marcin Kierwiński - PO), Sedno Sprawy: Anna Maria Żukowska
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze