Lidl sklep

i

Autor: Shutterstock Lidl sklep

Wege flaki w Lidlu. Sieć poszerza ofertę dań bezmięsnych

2020-05-12 12:00

Lidl stale wprowadza do swojej oferty dania wegetariańskie i wegańskie. Sieć również konsekwentnie stawia na zdrowe produkty w wersji BIO. Tym razem na sklepowe półki trafią towary od polskiego producenta, Farmy Świętokrzyskiej, który regularnie współpracuje z Lidlem. Klienci znajdą dania tradycyjne, jak wegański bigos, flaczki, kapusta z grochem, a także nowoczesne – lunch z dyni, puree ziemniaczane czy soja w sosie pomidorowym.

Jak podaje sieć w swoim komunikacie właścicielami Farmy Świętokrzyskiej jest małżeństwo z Ćmielowa, Państwo Gębka, którzy już od kilku lat dostarczają bio warzywa i owoce na Ryneczek Lidla. Jako weganie marzyli, aby jeść produkty ze swojej uprawy, dlatego stworzyli własną biofarmę, dzięki której ich ekologiczne produkty mogą trafić również i na nasze talerze. Lidl wspiera polskich dostawców, a w szczególności tych, którzy wyznają podobne do nich wartości. Długotrwałe i dobre relacje zaowocowały rozszerzeniem asortymentu sieci Lidl o kolejne ekologiczne oraz wegańskie produkty.

Czytaj również: Owoce droższe NAWET dwa razy! Drożyzna w sklepach

Miłośnicy tradycyjnych, polskich smaków na sklepowych półkach znajdą wegańskie bio flaczki, wegański bio bigos, bio kapusta z grochem, a także bio lunch z dyni, bio puree ziemniaczane i bio soja w sosie pomidorowym. Wszystkie dania są starannie przygotowywane, wytwarzane ręcznie według tradycyjnych receptur. Wystarczy tylko je podgrzać i delektować się pełnowartościowym posiłkiem.

Sprawdź także: Wielka promocja Biedronki! Tania chemia. Proszek w Biedronce taniej!

- Dobre relacje Lidl Polska z Farmą Świętokrzyską trwają już kilka lat. Cieszymy się, że możemy wspierać polskich dostawców. Systematycznie poszerzamy nasz asortyment o kolejne ekologiczne produkty dostarczane przez biofarmę. Mamy nadzieję, że dzięki temu klienci będą jeszcze chętnej sięgać po zdrowe artykuły. Niezwykle istotne dla naszej firmy jest promowanie zdrowego sposobu odżywiania się wśród naszych klientów – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska.

Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze