O tym jak bardzo jesteśmy przywiązani do bankowości elektronicznej przekonujemy się w momencie gdy ta przestaje działać. Brak możliwości płacenia kartą czy wypłaty gotówki z bankomatu potrafi skutecznie zablokować nasze działania finansowe. Niestety awarie w bankach nie należą do rzadkości. Przekonali się o tym dzisiaj klienci ING Banku Śląskiego, którzy od rana skarżą się na brak możliwości jakichkolwiek działań poprzez bank. Nie można zalogować się do bankowości mobilnej, nie działają wypłaty z bankomatów, a trudności sprawia nawet dodzwonienie się na infolinię. Rozgoryczeni klienci na profilu na Facebook’u banku zarzucają spółce brak jakichkolwiek informacji o usterce, wielu z nich o problemach dowiedziało się przy kasie w sklepie kiedy nie mogli zapłacić za zakupy.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Szok! 1700 pacjentów przypada na jedną przychodnię. W kolejce czekają kilka dni
Klienci skarżą się, że to nie pierwsza tego typu awaria w ING Banku Śląskim. Wielu z nich czekała niemiła niespodzianka z rana, w żaden sposób spółka nie poinformowała o problemach przez co wielu osób dowiedziało się o niej dopiero w przypadku prób użycia karty czy wypłaty gotówki z bankomatu. Jak można przeczytać na Facebook’u, niektórzy czekają w aptece albo na stacji benzynowej i nie mogą zapłacić. Na razie nie wiadomo do kiedy potrwa awaria.