Płatność telefonem

i

Autor: Materiały prasowe Płatność telefonem

Wielka awaria w PKO Banku Polskim! Nie działała bankowość mobilna

2020-08-21 9:46

Klienci PKO Banku Polskiego informują o awarii systemów mobilnych. Utrudnione było logowanie do elektronicznego systemu banku za pośrednictwem aplikacji, nie działały również płatności telefonem ani transakcje dokonywane poprzez system BLIK. Chwilę przed godziną 10:00 PKO Bank Polski poinformował o naprawie awarii.

Bez wątpienia bankowość mobilna to jedno z częściej wykorzystywanych przez klientów rozwiązań wykorzystujących najnowsze rozwiązania technologiczne. Płatności zbliżeniowe, BLIK-iem czy za pośrednictwem telefonu ułatwiają życie milionów Polaków, niestety tak gdzie w grę wchodzą procesy automatyczne i cyfryzacja zdarzają się również awarie. W bankowości takie sytuacje są szczególnie denerwujące.

Zobacz również: Czy to koniec wzrostu cen mieszkań? Ceny dużych lokali maleją

Pierwsze doniesienie o awarii w PKO Banku Polskim klienci zaczęli zgłaszać w piątek, 21 sierpnia po godzinie 5:00 rano, w krótkim czasie liczba alertów awarii na portalu Downdetector zaczęła dynamicznie rosnąć. Klienci skarżyli się, że nie działał system bankowości poprzez aplikację IKO, nie były generowane kody BLIK, które umożliwiają płatności bez logowania. Bankowość za pośrednictwem strony nie uległa awarii.

Sprawdź także: Chcą im ZABRAĆ EMERYTURY! Dramat Wałęsy, Kwaśniewskiego i Komorowskiego

- Trwają utrudnienia w IKO. Przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Wszystkie karty płatnicze i serwis internetowy iPKO działają –  pisał rano PKO Bank Polski w komunikacie na Facebook’u.

Od nikogo z urzędników dotąd nie usłyszałam „przepraszam”

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze