Bez wątpienia bankowość mobilna to jedno z częściej wykorzystywanych przez klientów rozwiązań wykorzystujących najnowsze rozwiązania technologiczne. Płatności zbliżeniowe, BLIK-iem czy za pośrednictwem telefonu ułatwiają życie milionów Polaków, niestety tak gdzie w grę wchodzą procesy automatyczne i cyfryzacja zdarzają się również awarie. W bankowości takie sytuacje są szczególnie denerwujące.
Zobacz również: Czy to koniec wzrostu cen mieszkań? Ceny dużych lokali maleją
Pierwsze doniesienie o awarii w PKO Banku Polskim klienci zaczęli zgłaszać w piątek, 21 sierpnia po godzinie 5:00 rano, w krótkim czasie liczba alertów awarii na portalu Downdetector zaczęła dynamicznie rosnąć. Klienci skarżyli się, że nie działał system bankowości poprzez aplikację IKO, nie były generowane kody BLIK, które umożliwiają płatności bez logowania. Bankowość za pośrednictwem strony nie uległa awarii.
Sprawdź także: Chcą im ZABRAĆ EMERYTURY! Dramat Wałęsy, Kwaśniewskiego i Komorowskiego
- Trwają utrudnienia w IKO. Przepraszamy, pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Wszystkie karty płatnicze i serwis internetowy iPKO działają – pisał rano PKO Bank Polski w komunikacie na Facebook’u.