InPost został sponsorem Atletico Madryt
"InPost dołącza do wielkiej biało-czerwonej rodziny Atletico Madryt jako oficjalny sponsor logistyczny" — poinformował jeden z najlepszych hiszpańskich klubów. Umowa sponsorska obejmuje sezon 2024-2025. Kibice będą odbierać oficjalne produkty klubu za pośrednictwem sieci paczkomatów InPost, w tym punktów na stadionie Civitas Metropolitano oraz w miastach partnerskich klubu w Alcalá de Henares i Majadahonda. Reklamy InPostu będą emitowane podczas meczów zarówno na boisku na bandach LED, jak i poza nim podczas rozgrywek LaLiga, a także w strefie kibica pod stadionem – pisze serwis businessinsider.pl. InPost stanie się również oficjalnym dostawcą przesyłek e-commerce klubu.
- "To zaszczyt zostać oficjalnym sponsorem logistycznym drużyny, z którą dzielimy takie wartości jak wytrwałość, wysiłek i pasja w osiąganiu niewyobrażalnych celów" — powiedział Nicola D'Elia, dyrektor zarządzający Grupy InPost na Hiszpanię, Portugalię i Włochy.
InPost. Kilka tysięcy paczkomatów w Hiszpanii
Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków InPost z ponad 8000 punktów odbioru.
- "Tylko w pierwszym kwartale 2024 r. liczba punktów InPost w Hiszpanii wzrosła o 87 proc. rok do roku. Wierzę, że ta współpraca z Atlético Madryt jeszcze bardziej wzmocni lokalną świadomość marki InPost w Hiszpanii i kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost. InPost i Atlético Madryt łączy też zaangażowanie w troskę o środowisko, dlatego utworzymy Radę Zrównoważonego Rozwoju, aby wspólnie działać na rzecz zrównoważonego rozwoju" - napisał w mediach społecznościowych założyciel i szef InPostu Rafał Brzoska.
Sponsoring sportowy Grupy InPost
InPost jest też sponsorem drużyny angielskiej Premier League, Newcastle United, największego wyścigu kolarskiego Tour de France, a także Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej, a w ramach projektu InPost Sport Team sponsoruje grupę czołowych polskich sportowców.
– "Ta umowa to kolejny krok w realizacji przemyślanej strategii sponsoringowej, mającej na celu zwiększanie świadomości marki i rozwój biznesu na rynkach europejskich. Jako międzynarodowa firma z polskimi korzeniami jesteśmy dumni, że taki klub jak Atletico dołącza do sportowych partnerów Grupy InPost, obok Tour de France i Newcastle United – mówi Marek Szkolnikowski, Dyrektor ds. sponsoringu sportowego Grupy InPost.