Dla miłośników gotowych dań od Żabki, który w ciągu dnia nie chcąc stać i gotować w kuchni, sieć przygotowała aż 3 nowe pożywne posiłki - pikantnego kurczaka Jalfrezi, sycącą Shoarmę lub wegetariańskie Curry. Wszystkie dania stanowią dopracowane kompozycje wysokiej jakości składników, wolne od konserwantów i oleju palmowego. Posiłki są łatwe do przygotowania – wystarczy podgrzać je w mikrofalówce. Kurczak Jalfrezi i Green Curry dostępne są w cenie 9,99 zł, a Shoarma w cenie 10,99 zł za szt.
Zobacz także: Blisko 1000 produktów taniej, VAT jeszcze niższy. Nowa oferta Lidla
– Polscy konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowe, egzotyczne smaki i chętnie sięgają po potrawy kuchni azjatyckiej. Z myślą o nich poszerzyliśmy portfolio marki Szamamm o trzy wyjątkowe, niezwykle aromatyczne dania orientalne. Kurczak Jalfrezi, Shoarma i Green Curry to ciekawe propozycje na urozmaicenie menu obiadowego, zwłaszcza teraz, gdy wielu z nas zamiast wizyty w restauracji wybiera gotowe posiłki do szybkiego przygotowania w domu czy pracy – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.
Jak pisze sieć w swoim komunikacie kurczak Jalfrezi z ryżem basmati to soczyste mięso z udka kurczaka w sosie na bazie pomidorów z mnóstwem aromatycznych przypraw, wymieszane z warzywami i ryżem. Z kolei Shoarma z ziemniakami i sosem czosnkowym to bardzo sycące danie na bazie soczystego mięsa z udka kurczaka z kompozycją pieczonych warzyw - ziemniaków, cebuli, papryki czerwonej i zielonej, sosu czosnkowego i przypraw. Idealną propozycją dla wegetarian jest natomiast Green Curry, czyli ryż basmati z zielonym warzywnym sosem curry oraz mixem warzyw na parze, w skład którego wchodzą brokuł, zielona fasolka, papryka zielona i groszek cukrowy.
Sprawdź też: Powstanie wielki park przemysłowy w Ząbkowicach? Podpisano list intencyjny
Co ważne, na opakowaniach produktów marki własnej Szamamm umieszczone zostały informacje o tym, jak zagospodarować zużyte opakowania. Stosowane oznaczenia są proste i intuicyjne. Dzięki użyciu idei kolorowych koszy każdy klient może przeczytać na opakowaniu, do którego kosza powinien wyrzucić zużyte opakowania.