Odroczona płatność za zakupy online w sklepach LPP
Opcja „Zapłać za 30 dni” to flagowy produkt Klarny, umożliwiający klientom złożenie zamówienia, odebranie go i sprawdzenie, a następnie zapłacenie za nie w ciągu 30 dni. Swoimi usługami Klarna chce zapewniać konsumentom bardziej sprawiedliwą i zrównoważoną alternatywę dla tradycyjnych produktów bankowych i kredytowych, ale także innych usług typu BNPL. W Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (poza Polską), gdzie obecne jest LPP, dla klientów sklepów online grupy udostępnione zostały różne opcje odroczonej płatności Klarny, w tym m.in. „Zapłać w 3 ratach”.
W jakich sklepach będzie dostępna usługa " Zapłać za 30 dni"?
W Polsce nieoprocentowana usługa Klarna „Zapłać za 30 dni" będzie dostępna w sklepach internetowych wszystkich marek grupy LPP, czyli Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp. Strony pracują także nad wdrożeniem płatności Klarna w sklepach stacjonarnych LPP. Wcześniej możliwość skorzystania z płatności odroczonych ma być dostępna w aplikacji mobilnej LPP.
- Nawiązanie strategicznego partnerstwa z LPP to kolejny kamień milowy w rozwoju Klarny w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. LPP jest nie tylko liderem w swojej branży, ale także firmą nieustannie inwestującą w polepszanie doświadczeń zakupowych swoich klientów. Dziś jest to kluczowe dla rozwoju każdego biznesu. Wierzymy, że nasze partnerstwo przyniesie wymierne korzyści dla klientów marek LPP i wpłynie na przyszły kształt sposobu, w jaki dokonują oni zakupów – komentuje Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland.
Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu LPP sądzi, że firma podejmując współpracę z tak doświadczonym partnerem jak Klarna, ma pewność, że usługa dostarczona zostanie na najwyższym poziomie, a klienci online zyskają możliwość realizacji komfortowych zakupów i realną pomoc w oszczędzaniu czasu i pieniędzy.
Zobacz też: Wakacje kredytowe 2022. Można już składać wnioski
- Bardzo zależy nam na ciągłym doskonaleniu oferty zarówno produktowej, jak i około sprzedażowej. Danie klientom możliwości realizacji zakupów internetowych przy uwzględnieniu płatności odroczonych jest jednym z elementów naszej strategii ciągłego podnoszenia jakości doświadczeń zakupowych naszych klientów - mówi Kujawa