Zamrożenie cen w Biedronce. Dyskont zwróci pieniądze jeśli konkurencja sprzeda nam taniej

2022-04-12 17:14
Biedronka
Autor: MAREK KUDELSKI/ SUPER EXPRESS Biedronka rzuca wyzwanie Lidlowi. Klienci skorzystają z nowej aplikacji z promocjami

Od 12 kwietnia br. Biedronka startuje z akcją „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” i zobowiązuje się do niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca. W przypadku kilkunastu produktów z grupy ultrafresh, w skład której wchodzą owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso, Biedronka daje gwarancję, że w sklepach jej sieci będą one najtańsze na rynku. Produkty będą specjalnie oznakowane. Jednocześnie firma zapewnia, że jeżeli kupimy taniej dany produkt u konkurencji, to zwróci nam różnicę - informuje spółka.

Jeśli klient w tym samym tygodniu kupi w sklepie konkurencyjnym taki sam lub, w przypadku marek własnych Biedronki, porównywalny produkt m.in. pod względem wagi, składu i wartości odżywczej – w niższej regularnej cenie, otrzyma zwrot różnicy w postaci e-kodu. Limit zakupu danego produktu uprawniającego do zwrotu różnicy w cenie wynosi 20 sztuk lub kilogramów dziennie. Aby uzyskać zwrot z różnicy, wystarczy przesłać zgłoszenie pocztą elektroniczną wraz ze skanami lub zdjęciami oryginałów dowodów zakupu w konkurencyjnym sklepie – na specjalny adres meilowy,  informuje w komunikacie Biedronka.

Czytaj również: Bojkot rosyjskich produktów. Biedronka rezygnuje z ich sprzedaży

Tańczące z Promocjami 31.03.22

Chcemy dać klientom poczucie stabilizacji, publicznie gwarantując, że w sieci sklepów Biedronka cena ponad 150 najważniejszych produktów nie zmieni się do czerwca. Wspomniane produkty mają również gwarancję najniższej ceny, która oznacza zwrot różnicy, jeżeli gdziekolwiek cena regularna porównywalnych produktów byłaby niższa - wyjaśnia  Grzegorz Pytko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Sieć dyskontów obejmuje 3154 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach. Biedronka jest obecna na polskim rynku od 25 lat.

Sonda
W którym sklepie są lepsze promocje - Lidl czy Biedronka?
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze