Promocje w Biedronce

i

Autor: Getty Images

Zakupy w Biedronce

Zaoszczędzili 250 mln zł na zakupach w Biedronce

2022-08-22 21:36

84 dni – tyle czasu wystarczyło, aby 3 miliony klientów Biedronki sięgnęło po nową aplikację przygotowaną przez sieć. Dzięki temu nowoczesnemu narzędziu, oszczędności kupujących swoje ulubione produkty w Biedronce są jeszcze większe, bo sięgają oni coraz częściej po produkty w promocyjnych cenach. Wśród tych najpopularniejszych artykułów są ręczniki kuchenne, parówki i ser żółty. W sumie od końca maja do dzisiaj sieć Biedronka stworzyła klientom możliwość zaoszczędzenia ponad 250 mln zł.

Nie brakuje chętnych na promocje w Biedronce

Od 30 maja, kiedy Biedronka umożliwiła pobieranie aplikacji z Apple App Store i Google Play, każdego dnia od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. klientów sieci instalowało ją na swoich smartfonach. Sieć twierdzi, że dzięki aplikacji wszystkie grupy klientów chętniej i częściej robią zakupy w Biedronce. Ma to związek z oferowanymi za pośrednictwem aplikacji bonusami takimi jak np.: specjalnie dobrane indywidualne promocje w danym dniu oraz spersonalizowana oferta na bazie ich wcześniejszych decyzji zakupowych. Sieć podaje, że klienci Biedronki, którzy zainstalowali aplikację, korzystają z niej średnio 3 lub 4 razy w tygodniu. W ostatnich tygodniach prawie 93% klientów używających aplikacji odwiedziło sklep w celu dokonania zakupów, w tym zakupu produktów oferowanych im w specjalnych, niższych cenach. Klienci korzystają z aplikacji na wielu etapach procesu zakupowego; planując swoje zakupy w oparciu o promocje, w czasie zakupów – sprawdzając ceny produktów, przy kasie – skanując kartę, jak i po zakupach – sprawdzając swoje transakcje.

250 mln zł zaoszczędzonych na zakupach w Biedronce

W związku z uruchomieniem w aplikacji narzędzia Shakeomat, od końca maja do dzisiaj sieć Biedronka stworzyła klientom możliwość zaoszczędzenia ponad 250 mln zł dzięki oferowaniu produktów dobieranych indywidualnie pod jednostkowe potrzeby danego klienta w specjalnych, niższych cenach. Klienci posługujący się aplikacją najczęściej sięgali po oferowane im w specjalnych cenach produkty takie jak:

  • ręcznik kuchenny Mega Sweep 120 m
  • ser żółty plastry Królewski 135 g
  • papier toaletowy Queen Komfort 10 rolek
  • parówki Berlinki 300 g
  • tuńczyk w kawałkach mix Marinero
  • świeży filet z piersi kurczaka
  • ser mozzarella Sotille Gusto
  • deser mleczny czekoladowo-orzechowy Monte
  • pizza kurczak i pieczarki Donatello
  • krem Nutella.

Aby w pełni wykorzystać funkcjonalności aplikacji, należy zaznaczyć swój ulubiony sklep. Dzięki temu jej użytkownicy na bieżąco widzą dostępność produktów oferowanych w specjalnych cenach w tej konkretnej lokalizacji. Wyboru „Mojego sklepu” można dokonać podczas rejestracji w aplikacji. W przypadku użytkowników należących już do programu Moja Biedronka, aplikacja automatycznie sugeruje „Mój sklep” na podstawie historii zakupowej użytkownika.Warunkiem korzystania z aplikacji jest posiadanie aktywnej karty Moja Biedronka lub w przypadku jej braku przystąpienie do programu w aplikacji.

Pieniądze to nie wszystko – Igor Wasilewski
Sonda
W którym sklepie są lepsze promocje - Lidl czy Biedronka?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze