Nie brakuje chętnych na promocje w Biedronce
Od 30 maja, kiedy Biedronka umożliwiła pobieranie aplikacji z Apple App Store i Google Play, każdego dnia od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. klientów sieci instalowało ją na swoich smartfonach. Sieć twierdzi, że dzięki aplikacji wszystkie grupy klientów chętniej i częściej robią zakupy w Biedronce. Ma to związek z oferowanymi za pośrednictwem aplikacji bonusami takimi jak np.: specjalnie dobrane indywidualne promocje w danym dniu oraz spersonalizowana oferta na bazie ich wcześniejszych decyzji zakupowych. Sieć podaje, że klienci Biedronki, którzy zainstalowali aplikację, korzystają z niej średnio 3 lub 4 razy w tygodniu. W ostatnich tygodniach prawie 93% klientów używających aplikacji odwiedziło sklep w celu dokonania zakupów, w tym zakupu produktów oferowanych im w specjalnych, niższych cenach. Klienci korzystają z aplikacji na wielu etapach procesu zakupowego; planując swoje zakupy w oparciu o promocje, w czasie zakupów – sprawdzając ceny produktów, przy kasie – skanując kartę, jak i po zakupach – sprawdzając swoje transakcje.
Polecany artykuł:
250 mln zł zaoszczędzonych na zakupach w Biedronce
W związku z uruchomieniem w aplikacji narzędzia Shakeomat, od końca maja do dzisiaj sieć Biedronka stworzyła klientom możliwość zaoszczędzenia ponad 250 mln zł dzięki oferowaniu produktów dobieranych indywidualnie pod jednostkowe potrzeby danego klienta w specjalnych, niższych cenach. Klienci posługujący się aplikacją najczęściej sięgali po oferowane im w specjalnych cenach produkty takie jak:
- ręcznik kuchenny Mega Sweep 120 m
- ser żółty plastry Królewski 135 g
- papier toaletowy Queen Komfort 10 rolek
- parówki Berlinki 300 g
- tuńczyk w kawałkach mix Marinero
- świeży filet z piersi kurczaka
- ser mozzarella Sotille Gusto
- deser mleczny czekoladowo-orzechowy Monte
- pizza kurczak i pieczarki Donatello
- krem Nutella.
Aby w pełni wykorzystać funkcjonalności aplikacji, należy zaznaczyć swój ulubiony sklep. Dzięki temu jej użytkownicy na bieżąco widzą dostępność produktów oferowanych w specjalnych cenach w tej konkretnej lokalizacji. Wyboru „Mojego sklepu” można dokonać podczas rejestracji w aplikacji. W przypadku użytkowników należących już do programu Moja Biedronka, aplikacja automatycznie sugeruje „Mój sklep” na podstawie historii zakupowej użytkownika.Warunkiem korzystania z aplikacji jest posiadanie aktywnej karty Moja Biedronka lub w przypadku jej braku przystąpienie do programu w aplikacji.