Lidl i Biedronka

i

Autor: Artur Hojny

Zaparkował przed Lidlem i poszedł na zakupy. Dostał prawie 100 zł mandatu

2018-01-23 14:33

Uwaga na parkowanie przed marketami i dyskontami! Sklepy oferują darmowe parkowanie dla klientów, ale nawet zmotoryzowani, którzy przyjadą po zakupy, mogą dostać nawet do 100 złotych mandatu! Przekonała się o tym już kolejna osoba, tym razem w Łodzi. Jak to możliwe?

Mandat w kwocie 95 złotych otrzymał mieszkaniec Łodzi, który wybrał się w sobotę na zakupy do Lidla przy ul. Pomorskiej. Całą sprawę opisała łódzka "Gazeta Wyborcza", do której zwrócił się mężczyzna.

Zobacz też: Parkowanie w centrum miasta 3 razy droższe. Tak rząd chce walczyć ze smogiem i korkami

Po krótkiej wizycie w sklepie klient Lidla znalazł za wycieraczką mandat opiewający na blisko sto złotych. - To absurd, żeby wymagać biletów w weekendy, kiedy nie działa nawet strefa płatnego parkowania - denerwował się pan Radosław w rozmowie z „GW".

Okazuje się, że Lidl na swoim parkingu przy ul. Pomorskiej umieścił parkometr i klienci sklepu powinni pobrać bezpłatny bilet, który należy umieścić za szybą auta. Dzięki temu mogą przez godzinę korzystać z parkingu bez opłat. Niestety nie wszyscy klienci zauważyli, że postawiono parkometr. Mężczyzna nie zamierza składać broni i chce odwołać się od kary.

Podobne historie dotyczą nie tylko Lidla, ale też innych znanych sklepów. Lokale gazety opisywały analogiczne zdarzenia m.in. we Wrocławiu czy Lublinie. Poprosiliśmy o komentarz w tej sprawie przedstawicieli Lidla - czekamy jeszcze na odpowiedź. W ubiegłym roku rzecznika dyskontu komentowała opłaty na parkingach przed sklepami na łamach "Rzeczpospolitej".

Sprawdź również: Ustawa o elektromobilności przyjęta przez Senat bez poprawek

- Systemy parkingowe zostały wprowadzone przy kilkunastu sklepach Lidl w Polsce, na wyraźną prośbę klientów. Dochodziło bowiem do sytuacji, w których miejsca parkingowe były długoterminowo blokowane przez osoby niebędące klientami sklepów Lidl. Naszym celem jest zapewnienie jak największego komfortu dokonywania zakupów przez naszych klientów. Z punktu widzenia konsumentów zabezpieczenie odpowiedniej ilości miejsc parkingowych jest bardzo istotne – powiedziała „Rz" Aleksandra Robaszkiewicz z biura prasowego Lidl Polska.

 

Źródło: "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita"

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze