Zenon Martyniuk

i

Autor: WBF Zenon Martyniuk

Zenon Martyniuk reklamuje SKLEP. Rzucą wyzwanie Biedronce?

2019-12-03 7:41

Polski rynek sklepowy zdominowały Biedronka i Lidl. Coraz częściej jednak polskie sieci rzucają im wyzwanie. Krajowe przedsiębiorstwo marketów Arhelan zdecydowało się na podbój stolicy, wkrótce w Warszawie otworzą się pierwsze placówki sieci. Do tej pory ich sklepy można było znaleźć głównie na Lubelszczyźnie i Podlasiu.

Rynek sklepów w Warszawie wydaje się być mocno wypełniony, nie przeszkadza to jednak kolejnym firmą marzyc o podboju stolicy. Na taki ruch zdecydowała się polska sieć marketów Arhelan. Jak podaje serwis „wiadomoscihandlowe.pl” firma ma w planach otwarcie przynajmniej czterech placówek w stolicy.

Zobacz również: Mega promocje w Biedronce – gęś i kurczak za 2 złote, cała kaczka za 1/3 ceny!

Obecnie, sklepy Arhelan znajdziemy głównie na Podlasiu, Lubelszczyźnie i Mazowszu. Sieć ma w sumie 93 lokale w 52 miejscowościach i zatrudnia 1500 pracowników. W placówkach dominuje asortyment właściwy dla małych i średnich marketów, znajdziemy w nich wszystko co potrzebne w podstawowych zakupach czyli między innymi artykuły spożywcze, alkohole, towary przemysłowe i chemię gospodarczą. Podobnie jak Lidl i Biedronka marka stawia silnie na promocję produktów regionalnych i świeże owoce i warzywa.

Czytaj także: Kupujesz prezenty bożonarodzeniowe? Uważaj na buble i podróbki w sklepach

Jak do tej pory sieć Arhelan znana była przede wszystkim z zatrudnienia do swojej promocji gwiazdy disco-polo, Zenona Martyniuka.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze