ZUS usprawnia obsługę klientów

2010-01-11 3:00

Mówi Przemysław Przybylski, ekspert ZUS.

Rok 2010 będzie rokiem początku dużych i istotnych zmian w obsłudze klientów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Zmienią się sale obsługi w oddziałach i inspektoratach. We wszystkich pojawią się specjalne, najnowszej generacji urządzenia usprawniające przepływ osób - popularnie zwane "kolejkomatami". W ZUSie będą one pełnić szczególną rolę: ze względu na bardzo dużą różnorodność spraw i problemów, z jakimi zgłaszają się do nas nasi klienci sprawne i precyzyjne pokierowanie do właściwego urzędnika na sali obsługi jest szczególnie ważne. Zmiany w obsłudze klientów, które wdrażamy dzięki środkom z Unii Europejskiej zaowocują skróceniem czasu, jaki jest potrzebny na załatwienie sprawy w ZUS.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze