bank

i

Autor: Shutterstock

Awaria w dwóch dużych bankach. Klienci nie mają dostępu do swoich pieniędzy

2017-12-04 15:08

W dwóch bankach obsługujących polskich klientów wystąpiły trudności z logowaniem do bankowości elektronicznej. Obie instytucje potwierdziły wystąpienie awarii.

4 grudnia w godzinach porannych system bankowości internetowej Nest Banku przestał działać prawidłowo. Klientom, którzy usiłują zalogować się do systemu bankowego online, wyświetla się komunikat o treści „Nie można wykonać operacji, spróbuj później". Instytucja poinformowała, że usiłuje usunąć usterkę.

Zobacz też: Gigantyczna kara nałożona na Getin Noble Bank

Podobny problem występuje w Raiffeisen Polbanku. Osoby, które chcą się zalogować do bankowości internetowej, zostają przekierowane na stronę, gdzie wyświetla się komunikat „„Serwis jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia". Pracownicy infolinii zapewniają, że problemy są przejściowe, a bank pracuje nad przywróceniem pełnej sprawności systemu R-Online.

Polecamy: Deutsche Bank został wezwany do zapłaty 14 mld dolarów grzywny

Oprac. na podst. prnews.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze