InPost

i

Autor: Shutterstock

Polska firma podbija Europę

Dynamiczny rozwój InPost na rynkach europejskich

2022-11-16 11:36

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, wdraża na kolejnych rynkach europejskich, francuskim i włoskim, innowacyjne rozwiązania technologiczne. Dzięki rozszerzeniu oferty o aplikację InPost we Francji oraz wdrożeniu opcji paperless we Włoszech klienci będą mogli korzystać z rozwiązań, które zrewolucjonizowały rynek dostaw w Polsce. Z kolei w Portugalii InPost powiększył do ponad 700 sieć swoich punktów PUDO.

"InPost stał się firmą wyznaczającą kierunki rozwoju dla branży e-commerce nie tylko w Polsce, ale również w Europie. Rozbudowa portfolio innowacyjnych usług i budowanie kolejnych partnerstw strategicznych pozwalają InPost niezmiennie utrzymywać pozycję lidera i utrzymywać wysokie tempo rozwoju na poszczególnych rynkach europejskich" - mówi Rafał Brzoska, założyciel i Prezes InPost. "Wdrażanie kolejnych innowacji jest kontynuacją realizowanej przez spółkę strategii wprowadzania nowoczesnych i ekologicznych rozwiązań logistycznych dla europejskich klientów e-commerce w dostawach ostatniej mili" - dodaje.

InPost Group wprowadza nowoczesne rozwiązania we Francji i we Włoszech i stawia kolejne urządzenia w Portugalii

Kiedy InPost przejął w lipcu 2021 Mondial Relay, rynkowego lidera dostaw out of home (OOH) oraz alternatywnych punktów odbioru (PUDO - Pick-Up and Drop-Off) – stał się największą platformą przesyłek dla e–commerce w Europie. Dzięki transferowi know–how InPost, Mondial Relay we Francji istotnie rozszerzył swoją ofertę o aplikację mobilną. Podczas tegorocznego Paris Retail Week – międzynarodowego wydarzenia branży e-commerce, europejski lider oficjalnie wprowadził aplikację mobilną dedykowaną do odbierania, wysyłania i śledzenia paczek.

Francuscy klienci będą mogli znaleźć w niej informację o urządzeniach Paczkomat® oraz punktach odbioru w pobliżu, a także wskazówki jak do nich dotrzeć. Ponadto aplikacja będzie umożliwiała m.in.: zdalne, bezdotykowe otwieranie skrytki, generowanie etykiet z poziomu aplikacji a także wysyłanie do członka rodziny lub znajomego kodu QR, w celu odbioru paczki.

Z kolei w Portugalii, tylko w ciągu roku - sieć InPost rozrosła się do 700 punktów odbioru. Znajdują się one na głównych ulicach Lizbony w sklepach detalicznych oraz innych punktach usługowych – pralniach, sklepach, salonach fryzjerskich. Rozwój usług doceniają zarówno klienci prywatni jak i firmy e-commerce – w tym najwięksi gracze na rynku oraz detaliści, posiadający punkty sprzedaży, którzymogą zaoferować klientom innowacyjną metodę odbioru paczki.

InPost. Lider w zakresie rozwiązań proekologicznych

InPost konsekwentnie umacnia pozycję lidera w zakresie proekologicznych rozwiązań, a rozwój sieci Paczkomat® w naturalny sposób przyczynia się do ograniczenia śladu węglowego w całej Europie. Jeden Paczkomat® oszczędza dziennie 53 kg CO2 – to oznacza, że w ciągu jednego dnia „oczyszcza” on tyle powietrza, ile 9 drzew w ciągu roku.

Od października, we Włoszech klienci InPost mogą dokonać zwrotu produktów bez drukowania etykiety - jest to możliwe, dzięki usłudze paperless. To bezproblemowe i wygodne rozwiązanie, łączące wartości DNA marki InPost, tj. zrównoważony rozwój i innowację. InPost bowiem w swojej działalności nieustannie poszukuje i wspiera rozwiązania, które upraszczają sposób w jaki ich klienci, również z Włoch, korzystają z ich usług logistycznych, a jednocześnie ograniczają emisję gazów cieplarnianych do atmosfery.

Źródło: Materiały prasowe InPost

Sonda
Czy korzystasz z paczkomatów InPost?
Pieniądze to nie wszystko Artur Soboń
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Najnowsze