Mimo trwającej od ponad roku pandemii, która nie pozostała bez wpływu na całą branżę gastronomiczną, KFC udało się w tym czasie nie tylko nie zamknąć żadnego z istniejących lokali, ale też otwierać kolejne restauracje. Rozwijane od lat rozwiązania digitalowe, a także rozbudowa kanałów „na wynos” oraz opcji dostawy sprawiły, że KFC udało się sprostać stawianym wyzwaniom.
- KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest, która globalnie zarządza ponad 900 restauracjami sieci w całej Europie. Z perspektywy całego biznesu Spółki, Polska niezmiennie jest jednym z kluczowych rynków. Nieustanne zwiększamy dostępność marki dla naszych gości w dogodnych lokalizacjach, czego dowodem jest najnowsza restauracja przy Parku Handlowym w Łodzi. W KFC od zawsze jakość i świeżość dań stawiane są na pierwszym miejscu. Ale nie tylko. KFC wspiera także organizacje społeczne i jako pierwsza sieć restauracji w Polsce wdrożyła program Harvest, w ramach którego nasi pracownicy za pośrednictwem Banków Żywności w Polsce przekazali prawie dwa miliony ciepłych posiłków. KFC wdraża także szereg rozwiązań wspierających środowisko: nasze dania serwujemy w opakowaniach wyprodukowanych w 50% z recyclingu, systematycznie redukujemy zużycie plastiku, a także budujemy odpowiedzialnie nasze nowe restauracje używając ekologicznych technologii. Posiadamy pierwszą w tej części Europy restaurację z certyfikacją LEED. Siłą marki KFC są również lokalni dostawcy, wyselekcjonowane, najlepsze polskie hodowle drobiu i wyłącznie sprawdzone produkty – powiedział Thomas Łacek, Brand Prezydent KFC w AmRest.
ZOBACZ: Tak drogich warzyw nie było od lat! Powraca koszmar pietruszkowy z 2019 roku
Jak przekonuje KFC, goście znajdą tu zarówno klasyczne dania, z których słynie KFC, ale też opcje wegetariańskie, jak na przykład Halloumi Burger, czy wersję fit ulubionych dań, w których serwowany jest grillowany kurczak. Dużym plusem dla Gości KFC jest także szeroki wachlarz udogodnień, dzięki którym mogą oni dostosować sposób odbioru zamówienia do swoich aktualnych preferencji. W ciągu ostatnich 12 miesięcy KFC wprowadziło wiele przydatnych rozwiązań, między innymi innowacyjną funkcjonalność swojej aplikacji – KFC® Collect, która pozwala na wygodne zamawianie posiłków, płatność online oraz odbiór zamówienia w restauracji na wynos (KFC® Zamów i Odbierz), poprzez okienko Drive Thru (KFC® Click & Drive Thru) lub prosto do samochodu na parkingu restauracji KFC (KFC® Parking Pickup).
- Ostatnie prawie półtora roku było dużym wyzwaniem dla branży restauracyjnej. My również odczuliśmy skutki pandemii, natomiast przez cały czas najważniejsze dla nas było bezpieczeństwo naszych pracowników i Gości. Z dumą wspieraliśmy lekarzy i osoby zaangażowane w walkę z pandemią, chociażby poprzez bezkontakowe dostawy posiłków regeneracyjnych do szpitali czy współpracę z bankami żywności. Dzięki zachowaniu najwyższych standardów operacyjnych i ogromnemu zaangażawaniu naszych pracowników mogliśmy sprostać stawianym tym wyzwaniom. Nie tylku udało się nam rozwinąć nasze kanały sprzedażowe, ale również realizowaliśmy plan nowych otwarć. Kontynuujemy naszą strategie rozwoju, tak aby znaleźć się we wszystkich miejscach, gdzie oczekują nas fani KFC - mówi Bartosz Pęczalski, Prezydent KFC Polska.