Problem z logowaniem przez aplikację mobilną, zgłaszają niektórzy klienci banku Santander. Wczoraj bank miał kłopoty techniczne trwające kilka godzin. 10 grudnia część klientów ponownie nie ma dostępu do bankowości internetowej oraz mobilnej, nie działają również płatności BLIK. Brak również zaksięgowanych płatności.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Chcesz zmienić pracę? Od nowego roku będzie to trudniejsze
Problemy w Santanderze i Millenium
W poniedziałek nie działał system BLIK i aplikacja mobilna. Dopiero przed godziną 17 udało się rozwiązać problem. Informacje potwierdził portal downdetector, a także oficjalne konto twitterowe banku. Awaria w Santanderze dotyczyła województw: pomorskiego, zachodniopomorskiego, wielkopolskiego, łódzkiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, śląskiego i małopolskiego.
Taki sam problem z logowaniem przez aplikację mobilną, zgłaszali klienci banku Millenium. Logowanie było możliwe z pomocą przeglądarki. W serwisie downdetector.pl pojawiło się już kilkaset zgłoszeń. Najwięcej problemów zgłaszanych jest przez klientów w województwach pomorskim, mazowieckim, lubelskim, łódzkim, wielkopolskim, dolnośląskim, śląskim i małopolskim. Nie wiadomo, co spowodowało awarię logowania w aplikacji Banku Millennium.