Smartfon

i

Autor: StockSnap / CC0 / pixabay.com

Bilet do kina w aplikacji mobilnej banku. Nowość dla klientów Millennium

2020-03-04 17:16

Bank Millennium, jako pierwszy bank w Polsce, udostępnił w aplikacji mobilnej możliwość zakupu biletów do kina we współpracy z Heliosem, największą siecią kin w Polsce. To pierwsza pełna integracja systemu kinowego z bankowym. Dzięki niej klienci Millennium mogą wygodnie i szybko sprawdzić w aplikacji repertuar kina, wybrać miejsca i kupić bilety oraz udostępnić je znajomym.

- Zgodnie z obietnicami dotyczącymi kierunku rozwoju naszej aplikacji mobilnej, udostępniamy klientom kolejną niebankową usługę ułatwiającą codzienne życie. Tym razem jest to możliwość zakupu biletów do kina bezpośrednio w aplikacji. Z badań wiemy, że klienci kupujący bilety w internecie poszukują rozwiązań, które mogą przyśpieszyć proces zakupowy. W naszej aplikacji, z której i tak codziennie korzystają, mogą to robić wygodniej i szybciej. Cieszę się, że po raz kolejny, jako pierwszy bank w Polsce, zaproponowaliśmy klientom tak innowacyjne i przydatne rozwiązanie – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

ZOBACZ TEŻ: Dostałeś SMS-a, że masz zapłacić 30 zł? Uważaj, to wirus!

Partnerem projektu jest sieć kin Helios. Aplikacja posiada dostęp do listy wszystkich 49 kin Helios w Polsce, dlatego potrafi podpowiedzeć gdzie znajduje się najbliższe kino, jakie filmy są w nim wyświetlane, które sale, godziny i rodzaje seansów są dostępne. Pokazuje również projekcje w salach Helios Dream, które są unikalnym konceptem spółki Helios, dostępnym w wybranych multipleksach sieci. Kameralne sale wyposażone są w skórzane, rozkładane fotele oraz fantastycznej jakości system dźwięku Dolby ATMOS i obrazu Christie 4K. 

- Jesteśmy liderem rynku, między innymi dlatego, że nieustannie szukamy kolejnych kanałów komunikacji z widzem. Wspólnie z Bankiem Millennium stworzyliśmy zupełnie nowy model sprzedaży biletów, który jest nowatorski dla obu naszych branż. Głęboko wierzymy, że ergonomia tego rozwiązania sprawi, iż dotrzemy do kolejnej grupy widzów, a zakup biletów online stanie się jeszcze prostszy - mówi Marcin Jamróz, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej Helios SA.

SPRAWDŹ KONIECZNIE: Technologia w służbie medycyny. Najlepsze medyczne aplikacje mobilne

Zakup biletu do kina sieci Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium jest bardzo prosty.
Wystarczy wybrać z menu opcję Płatności > Bilety do kina, a następnie:
- wybrać film, datę i godzinę seansu w wybranym kinie (seanse odbywające się w salach Helios Dream o podwyższonym komforcie są specjalnie zaznaczone);
- wskazać miejsca korzystając z widoku sali (można go przybliżać i oddalać).

Płatność realizowana jest automatycznie ze wskazanego konta lub karty kredytowej, a klient od razu widzi swoje bilety. W każdej chwili może je znaleźć w Menu > Płatności > Bilety do kina. Może je też łatwo wysłać znajomym i rodzinie np. przez Messengera, pocztę elektroniczną lub SMS/MMS. Po przyjściu do kina wystarczy pokazać pracownikowi kina bilet elektroniczny w aplikacji banku.

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze