Osoby, które kupiły najnowszy model smartfona Apple, iPhone'a X, mogą poczuć się zaniepokojone. Serwis „Financial Times" poinformował, że użytkownicy iPhone'a zgłaszają problemy z odbieraniem rozmów przychodzących. Jak twierdzą, kiedy telefon dzwoni, początkowo nie można odebrać połączenia, ponieważ na ekranie nie wyświetla się nic, co świadczyłoby o tym, że faktycznie ktoś próbuje się z nami skontaktować. Potrzebne przyciski pojawiają się z opóźnieniem. Sytuacja powtarza się nawet po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu iPhone'a oraz wyłączeniu aplikacji w tle.
Zobacz: Ujawniła iPhone'a X na YouTubie. Jej ojciec stracił przez to pracę w Apple
Na szczęście problem występuje okazjonalnie i ustępuje po ok. 10 sekundach – twierdzi ft.com. Jednak osoby nieświadome tego, że połączenie zostanie odblokowane, często rezygnują z rozmowy.
Polecamy: Skandal w Apple. iPhone'a X produkują uczniowie w nieludzkich warunkach?
Z wpisów na oficjalnym forum Apple wynika, że niektórzy użytkownicy skarżyli się na podobne usterki już w listopadzie ur., a więc niedługo po premierze iPhone'a X. Inni klienci Apple narzekali na problemy z głośnikiem oraz nieprawidłową pracę urządzenia przy temperaturze ok. 0 stopni Celsiusza. Jak zapewniał producent, ekran urządzenia miał stać się w pełni responsywny po kolejnej aktualizacji oprogramowania.
Zakup iPhone'a X to kosztowna inwestycja. Na stronie producenta ceny urządzenia o ekranie 5,8 cala zaczynają się od 4979 zł. Również akcesoria do iPhone'a są drogie. Przykładowo, podkładka do ładowania bezprzewodowego kosztuje 289,95 zł, a skórzane etui dedykowane do tego modelu – od 249 do 479 zł. Poprosiliśmy o komentarz dotyczący trudności z odbieraniem rozmów przychodzących biuro prasowe Apple. Obecnie czekamy na odpowiedź.
Oprac. na podst. ft.com, apple.com, next.gazeta.pl