Seria OPPO Reno6 – wyjątkowy design i jakość wideo
Seria OPPO jest dostępna w regularnej sprzedaży od 20 września. Tego samego dnia ruszyła kampania telewizyjna OPPO promująca serię smartfonów Reno6, w której pojawił się Marcin Prokop, ambasador marki OPPO w Polsce. Działania reklamowe objęły również, m.in. digital oraz nośniki wielkoformatowe. W ramach kampanii marka OPPO skupia na designie i możliwościach wideo, które są wyznacznikiem serii smartfonów Reno.
Właśnie te dwa wyznaczniki sprawiły, że Seria Reno6 została wyróżniania w konkursie Dobry Wzór 2021. Obydwa smartfony zostały docenione przez ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego za unikalny design OPPO Reno Glow i zaawansowane funkcje wideo, które oprócz nowych rozwiązań znacząco poprawiają user experience.
ZOBACZ: Ile musimy pracować na nowego iPhone’a? iPhone Index 2021 [INFOGRAFIKA]
Innowacje funkcje wideo w Serii Reno6 to m.in. ulepszona wersja cenionej przez użytkowników funkcji AI Highlight Wideo oraz całkowita nowość – funkcja Bokeh Flare Portrait Wideo, która zapewnia kinowej jakości efekt rozmycia tła. Z kolei wzornictwo OPPO Reno Glow to wyróżnik serii Reno. W jego najnowszej odsłonie miliony maleńkich „płatków śniegu” mienią się w świetle pod szklaną obudową. Dzięki zastosowaniu nowego wzornictwa tekstura plecków telefonów została poprawiona o 30 proc., a na ich obudowach nie widać śladów palców. Dodatkowo smartfony uzyskały 200 proc. odporności na zadrapania.
OPPO w Polsce
OPPO jest obecne w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Dzięki przemyślanej strategii marketingowej, po nieco ponad dwóch latach od debiutu nad Wisłą, markę rozpoznaje już około 60 procent Polaków. W 2020 r. ambasadorem OPPO w Polsce został Marcin Prokop, znany dziennikarz i osobowość telewizyjna. Firma plasuje się w pierwszej piątce pod względem wielkości udziału w globalnej sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów