Cena ubezpieczenia OC

i

Autor: Shutterstock

Ubezpieczenia komunikacyjne na wyciągnięcie ręki. Nowość w aplikacji mobilnej IKO

2019-09-18 4:31

Ubezpieczenia komunikacyjne są już dostępne w aplikacji mobilnej IKO, od kilku tygodni można je kupić również poprzez iPKO. To jeden z najprostszych sposobów zakupu ubezpieczenia OC, AC, NNW i Car Assistance. Korzystający z oferty mają możliwość wyboru optymalnej kosztowo oferty od różnych towarzystw ubezpieczeniowych.

– Start sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w aplikacji IKO jest kolejnym krokiem w konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju oferty produktów finansowych w sieci PKO Banku Polskiego. Polisy OC, AC, NNW i Car Assistance są teraz dostępne we wszystkich kanałach dystrybucji banku. Myślę, że nasi klienci docenią łatwość z jaką będą mogli wybrać ubezpieczenia swoich aut, które będą dopasowane do ich oczekiwań pod względem zakresu ochrony i ceny – mówi Jan Emeryk Rościszewski wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

ZOBACZ TEŻ: Nowość w PKO BP. Natychmiastowe przelewy zagraniczne w iPKO biznes

Właściciel auta ma do dyspozycji polisy OC z Zieloną Kartą, AC, NNW i Car Assistance – z czego każda, poza OC, w trzech wariantach, a ich kupno w iPKO i IKO odbywa się w kilku prostych krokach. Całość procesu zajmuje kilka minut, łącznie z wygenerowaniem on-line oferty  - wystarczy podać numer rejestracyjny samochodu, podstawowe dane pojazdu i właściciela oraz określić zakres potrzebnego ubezpieczenia. Po uzupełnieniu danych system wylicza koszt wybranych ubezpieczeń i przedstawia wszystkie oferty z zaznaczeniem tej najbardziej korzystnej cenowo. Po zatwierdzeniu zakupu narzędziem autoryzacyjnym dokumenty ubezpieczeniowe zostaną przesłane na adres e-mail wskazany we wniosku o ubezpieczenie. Proces sprzedaży jest tak przygotowany, aby sprostać wymaganiom klientów, mających różne oczekiwania co do zakresu, sumy ubezpieczenia i sposobu likwidacji ewentualnych szkód oraz kosztów ubezpieczenia. Możliwy jest zakup polisy nawet z 6-miesięcznym wyprzedzeniem - czytamy w komunikacie prasowym banku.

PKO Bank Polski w zakresie oferty ubezpieczeń komunikacyjnych współpracuje z AXA, Benefia (marka Compensa), Proama (marka Generali), InterRisk, Link4, oraz PKO Ubezpieczenia. Unikalną cechą oferty jest możliwość zakupu, w ramach jednego pakietu, polis pochodzących od różnych ubezpieczycieli -   można wybrać polisę OC u jednego ubezpieczyciela, a AC u innego. Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych Bank rozpoczął  w oddziałach  we wrześniu 2018 roku. Od sierpnia 2019 roku dostępne są w serwisie internetowym iPKO.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ: Nowość dla klientów PKO BP. Autoryzacja przelewu jednym kliknięciem

Wprowadzenie oferty dla zmotoryzowanych do sprzedaży w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO jest kolejnym elementem rozwoju oferty ubezpieczeniowej PKO Banku Polskiego niezwiązanym bezpośrednio z produktami bankowymi. Bank konsekwentnie rozwija ofertę produktów, które tworzą kompleksowy zestaw ubezpieczeń majątkowych i życiowych. Od lipca tego roku w placówkach banku każdy może kupić najnowszą polisę życiową od PKO Ubezpieczenia – Bezpieczny plan, która zapewnia wypłatę świadczenia bliskim w przypadku śmierci osoby ubezpieczonej. Klienci otrzymują możliwość wyboru dowolnej sumy ubezpieczenia od 300 tys. zł do 1 mln zł. Składka ubezpieczeniowa dla każdego klienta jest wyliczana indywidualnie, a jej wysokość nie zmieni się przez 5 lat. Bezpieczny plan można kupić ze zniżką w przypadku skorzystania równocześnie z Onkoplanu - ubezpieczenia na wypadek zachorowania na raka, które umożliwia pokrycie kosztów leczenia za granicą do wysokości 1 mln euro.

Źródło: PKO BP

Najnowsze