Biedronka

i

Autor: SHUTTERSTOCK Biedronka

Biedronka wprowadza własną tarczę antyinflacyjną. Zamraża ceny 150 produktów

2022-04-15 16:44

Biedronka wprowadza własną tarczę antyinflacyjną. Sieć obiecuje, że pomimo zawirowań na rynku ceny najczęściej kupowanych produktów się nie zmienią. Zamrożenie cen 150 produktów ma obowiązywać do końca czerwca. Co ciekawe, dyskont idzie jeszcze dalej i zapewnia, że jeżeli klienci znajdą te produkty u konkurencji taniej to... zostanie im zwrócona różnica.

Tarcza Antyinflacyjna Biedronki

Inflacja szaleje, ceny produktów rosną a wartość naszych pensji spada. Biedronka w tym trudnym momencie postanowiła iść klientom na rękę i uruchomiła... własną tarczę antyinflacyjną, zgodnie z którą zobowiązuje się do niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca. W przypadku kilkunastu produktów z grupy ultrafresh, w skład której wchodzą owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso, Biedronka daje gwarancję, że w sklepach jej sieci będą one najtańsze na rynku. Te produkty należące do kategorii o bardzo krótkim terminie przydatności do spożycia, cechują się co do zasady dużą dynamiką zmienności cen. Tarcza antyinflacyjna Biedronki obejmuje 150 najczęściej kupowanych produktów. Które z nich kupimy na nowych zasadach? To będzie bardzo łatwo sprawdzić. W sklepach pojawią się specjalne etykiety cenowe z informacją, że dany produkt jest objęty obniżką. Na żółtej planszy zostanie podana właściwa cena, którą klient zapłaci przy kasie, informacje o podatku, cenie z podatkiem oraz wyraźny napis z logo akcji. 

Zobacz: Inflacja: Tak zmalały zarobki Polaków w ciągu roku. Konkretne wyliczenia

- Pracuję w Biedronce od 11 lat, od zawsze kierując się zasadą: najlepsza jakość w najniższej cenie. Na naszej liście 150 najczęściej kupowanych artykułów znalazły się nie tylko produkty pierwszej potrzeby, ale również słodycze, za które odpowiadam. Jest to dla mnie osobiście ważne, że w każdym obszarze bronimy budżetów domowych naszych klientów. Cieszy mnie fakt, że w tych ciężkich czasach dbamy o to, aby klienci mogli osłodzić sobie tę trudną codzienność - skomentowała Agata Maj, dyrektorka kategorii odpowiedzialna za kategorię słodyczy. 

Express Biedrzyckiej 15.04 (kmdr por. Maksymilan Dura, prof. Antoni Dudek, Anna Maria Dyner) Sedno Sprawy: bp Jan Sobiło

Biedronka zwróci różnicę za tańszy produkt u konkurencji

Na tym pomysły Biedronki się nie kończą. Jeśli pomimo obniżki cen, uda wam się dostać produkt taniej... Biedronka obiecuje, że odda wam pieniądze. - Jeśli klient w tym samym tygodniu kupi w sklepie konkurencyjnym taki sam lub, w przypadku marek własnych Biedronki, porównywalny produkt m.in. pod względem wagi, składu i wartości odżywczej – w niższej regularnej cenie, otrzyma zwrot różnicy w postaci e-kodu - przekonują przedstawiciele sklepu. Są jednak też ograniczenia. Limit zakupu danego produktu uprawniającego do zwrotu różnicy w cenie wynosi 20 sztuk lub kilogramów dziennie. Sklepy, które Biedronka uznała za konkurencję obejmują listę 15 sieci sklepów. O zwrot należy ubiegać się przesyłając maila ze skanami lub zdjęciami dowodów zakupu.

Sonda
Czy musisz zaciskać pasa na święta?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze