Tarcza Antyinflacyjna Biedronki
Inflacja szaleje, ceny produktów rosną a wartość naszych pensji spada. Biedronka w tym trudnym momencie postanowiła iść klientom na rękę i uruchomiła... własną tarczę antyinflacyjną, zgodnie z którą zobowiązuje się do niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca. W przypadku kilkunastu produktów z grupy ultrafresh, w skład której wchodzą owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso, Biedronka daje gwarancję, że w sklepach jej sieci będą one najtańsze na rynku. Te produkty należące do kategorii o bardzo krótkim terminie przydatności do spożycia, cechują się co do zasady dużą dynamiką zmienności cen. Tarcza antyinflacyjna Biedronki obejmuje 150 najczęściej kupowanych produktów. Które z nich kupimy na nowych zasadach? To będzie bardzo łatwo sprawdzić. W sklepach pojawią się specjalne etykiety cenowe z informacją, że dany produkt jest objęty obniżką. Na żółtej planszy zostanie podana właściwa cena, którą klient zapłaci przy kasie, informacje o podatku, cenie z podatkiem oraz wyraźny napis z logo akcji.
Zobacz: Inflacja: Tak zmalały zarobki Polaków w ciągu roku. Konkretne wyliczenia
- Pracuję w Biedronce od 11 lat, od zawsze kierując się zasadą: najlepsza jakość w najniższej cenie. Na naszej liście 150 najczęściej kupowanych artykułów znalazły się nie tylko produkty pierwszej potrzeby, ale również słodycze, za które odpowiadam. Jest to dla mnie osobiście ważne, że w każdym obszarze bronimy budżetów domowych naszych klientów. Cieszy mnie fakt, że w tych ciężkich czasach dbamy o to, aby klienci mogli osłodzić sobie tę trudną codzienność - skomentowała Agata Maj, dyrektorka kategorii odpowiedzialna za kategorię słodyczy.
Biedronka zwróci różnicę za tańszy produkt u konkurencji
Na tym pomysły Biedronki się nie kończą. Jeśli pomimo obniżki cen, uda wam się dostać produkt taniej... Biedronka obiecuje, że odda wam pieniądze. - Jeśli klient w tym samym tygodniu kupi w sklepie konkurencyjnym taki sam lub, w przypadku marek własnych Biedronki, porównywalny produkt m.in. pod względem wagi, składu i wartości odżywczej – w niższej regularnej cenie, otrzyma zwrot różnicy w postaci e-kodu - przekonują przedstawiciele sklepu. Są jednak też ograniczenia. Limit zakupu danego produktu uprawniającego do zwrotu różnicy w cenie wynosi 20 sztuk lub kilogramów dziennie. Sklepy, które Biedronka uznała za konkurencję obejmują listę 15 sieci sklepów. O zwrot należy ubiegać się przesyłając maila ze skanami lub zdjęciami dowodów zakupu.