Wejdź na zapachnisty level
Spot reklamowy miał swoją premierę drugiego października, a do udziału w nim zaproszono dwie największe gwiazdy polskiej sceny komentatorskiej - “Izaka” oraz “Nervariena”. Całość spotu została nagrana w profesjonalnym krakowskim studiu Damiana Ziaji , przeznaczonym do relacjonowania sportów elektronicznych, którego współtwórcami jest Fantasy Expo.
Realizacja utrzymana jest w charakterystycznym stylu marki i prezentuje rzeczy, które każdy prawdziwy fan esportowy może zrobić w trakcie przerw pomiędzy oglądaniem rozgrywek swoich ulubionych drużyn. W reklamie nie mogło również zabraknąć największej gwiazdy spotów Old Spice — niedźwiedzia brunatnego — który tym razem miał okazję wybrać się na siłownie, oraz stoczyć bój w siłowaniu na rękę z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim.
Spot reklamowy powoli zaczyna obiegać cały internet. Można go również zobaczyć na platformie YouTube, gdzie na polskim kanale Old Spice i Facebooku wideo zdobyło już ponad 250 000 wyświetleń.
Akcji marketingowej towarzyszy również promocja nowej gry sygnowanej logo marki. Old Spice zachęca odbiorców spotu do próby podjęcia rywalizacji w ich nowym tytule - przygodowej grze przeglądarkowej. Produkcja posiada oprawę graficzną stylizowaną na ośmiobitowe tytuły, które część starszych graczy miała przyjemność ogrywać na konsolach ATARI pod koniec lat osiemdziesiątych. W grze nie zabraknie niespodzianek, między innymi spotkamy w niej Terry’ego Crewsa oraz Isaiaha Mustafe, znanych amerykańskich aktorów i jednocześnie twarze marki.
- Branża esportowa i gamingowa jest interesująca dla marki Old Spice, ponieważ to jej naturalne miejsce. W Old Spice chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę. Dlatego wraz z Izakiem i Nervarienem mamy poczucie, że udało nam się stworzyć coś, co w jasny sposób przemawia do generacji graczy poprzez charakterystyczny i absurdalny humor oraz oldschoolową atmosferę. Dzięki temu połączeniu gra Old Spice daje sporo zabawy - tłumaczy Nikolai Holst Hartwig, Associate Brand Manager Procter & Gamble .
Esport - branża z potencjałem
Przykład Old Spice pokazuje, że duże marki coraz poważniej zaczynają traktować branżę sportów elektronicznych. Trudno jest się temu dziwić, bo liczba fanów esportu stale rośnie i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie ma się to zmienić. Old Spice bardzo dobrze wybrało grupę docelową swojej kampanii ponieważ przeważającą ilość kibiców esportowych wciąż stanowią mężczyźni. Charakterystyka stylu produktu, w przypadku miłośników sportów elektronicznych sprawia, że dotarcie do pożądanej grupy odbiorców może być efektywniejsze niż w przypadku innych społeczności.