Wśród biżuterii Polska zajmuje drugie miejsce pod względem wyszukiwań marek, z 167 tys. na 100 tys. mieszkańców, ustępując tylko Czechom. Pandorę preferują zarówno Polacy, jak i Czechowie. Wyjątkiem są Skandynawowie, którzy wybierają Arket, oraz Japończycy i Koreańczycy Południowi z ulubioną marką Dior, ale o wiele rzadziej interesują się biżuterią. Marki torebek nie wzbudzają dużego zainteresowania w Polsce, która nie znajduje się w pierwszej dziesiątce rankingu.
Największe zainteresowanie luksusowymi markami torebek skupia się w Luksemburgu, gdzie odnotowano 75 tys. wyszukiwań na 100 tys. mieszkańców, z Louis Vuitton na czele i Massimo Dutti na drugim miejscu. Francja i Australia także wykazują zainteresowanie marką Louis Vuitton. Globalne zestawienie Watch Pilot ujawnia, że Massimo Dutti cieszy się popularnością w Polsce oraz w ośmiu spośród 40 badanych krajów.
Wyjątki od dominacji Louis Vuitton to Japonia z Diorem, Kolumbia z Versace i Chile z Gucci. Louis Vuitton triumfuje na światowym szczycie z imponującą liczbą 118 milionów wyszukiwań rocznie, odzwierciedlając trwałe dziedzictwo i atrakcyjność ich luksusowych torebek. Na kolejnych miejscach plasują się Gucci i Dior z liczbą wyszukiwań niecałe 67 milionów i 52,9 milionów.
Marki takie jak Chanel i Coach, zajmujące czwarte miejsce z 41,2 milionami wyszukiwań, są uznane za kwintesencję luksusowych torebek, które przetrwały próbę czasu. Massimo Dutti, Prada i Versace zajmują środkowe pozycje, utrzymując stałe zainteresowanie konsumentów w przedziale od 20 do 40 milionów wyszukiwań rocznie.
Na polu luksusowych samochodów Polacy nie zdobywają czołowych miejsc, skupiając się na tańszych, używanych pojazdach. Miłośnikami luksusowych samochodów są Portugalczycy, Nowozelandczycy i Luksemburczycy. Zaskakująco, Meksykanie są najrzadszymi poszukiwaczami luksusowych aut. W Portugalii najczęściej wyszukiwanymi modelami są Porsche 911, Porsche Cayenne i Range Rover Evoque. Wśród marek dominują Tesla, BMW i Porsche, osiągając ponad 60 mln wyszukiwań, z Teslą i BMW na szczycie, osiągając 107 mln i 100 mln odpowiednio. Słoweńcy zajmują piąte miejsce pod względem wyszukiwań, a Słowacy szóste, pomimo teoretycznej mniejszej dostępności do luksusu niż ich bogatsi zachodni sąsiedzi.