Kolekcja oferuje miejski szyk z „efektem WOW": blezer w panterkę, delikatne topy, modne bomberki, dopasowane jeansy, subtelną koronkę, rockową skórę – wszystko to utrzymane w dominujących kolorach: jaskrawoniebieskim i o barwie koniaku. Każdą część kolekcji charakteryzuje wysoka jakość w atrakcyjnych cenach od około 25 zł do około 200 zł.
– Pragnę kreować modę z „efektem WOW". Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać – wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie – zaznacza Heidi Klum.
7 września w Nowym Jorku Heidi Klum i Lidl odkryły sekret kampanii #LETSWOW, która rozpoczęła się na początku sierpnia w 28 krajach, gdzie obecne są sklepy sieci. Tego dnia odbyła się premiera wspólnej kolekcji modelki i Lidla. Podczas New York Fashion Week po raz pierwszy zostały zaprezentowane wszystkie jej elementy.
– Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić. #LETSWOW oznacza zabawę modą, która zaskakuje, tak samo jak Lidl w świecie mody – podkreślił Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.
Sprawdź także: Moda w dyskoncie. Heidi Klum zaprojektowała kolekcję dla Lidla! [GALERIA]
Czytaj też: Lidl chce podbić rynek szybkich, małych zakupów. Testuje sklep Lidl Express
Zobacz również: Wojna na cukier w Biedronce i Lidlu. Nawet 1,49 zł za opakowanie
Źródło: Lidl