Łatwiejsza logistyka towarów. Nowe usługi DPD Polska

i

Autor: Materiały Prasowe

Łatwiejsza logistyka towarów. Nowe usługi DPD Polska

2018-10-19 0:00

Firma DPD Polska wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today oraz Dostawy Nocne. Dzięki nim sklepy internetowe mogą znacznie usprawnić proces logistyki towarów. Odbiorcy otrzymają towar dużo szybciej, nawet w dniu dokonania zamówienia.

DPD Today to usługa skierowana przede wszystkim do e-sklepów. Nadawcy mogą wysłać przesyłki w wyznaczonych warszawskich punktach DPD Pickup, by mogły zostać doręczone do adresatów jeszcze tego samego dnia.

DPD Today - nowe możliwości e-sklepu

Usługa DPD Today oferowana jest w dni robocze i na razie na terenie Warszawy. Będzie jednak sukcesywnie wprowadzana także w innych miastach. Serwis DPD Today oferuje również udogodnienia dla odbiorcy takie, jak płatność za pobraniem kartą lub BLIKiem u kuriera czy zwrot dokumentów.

– Polski rynek e-commerce cały czas rozwija się dynamicznie, a bez zakupów online nie wyobrażamy już sobie życia. Jest więc naturalne, że konsumenci chcą otrzymać swoje zamówienia jak najszybciej. DPD Today otwiera nowe możliwości przed naszymi klientami – e-sklepami. Już po pierwszych tygodniach od uruchomienia usługi widzimy, że zwiększa ona konkurencyjność sklepów internetowych, gdyż odbiorcy otrzymują swoje zamówienia dosłownie w ciągu kilku godzin – mówi Łukasz Zembowicz, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska.

Dostawy nocne – do salonów stacjonarnych

Usługa dostaw nocnych to kolejna nowość w DPD Polska. Skierowana jest głównie do dużych przedsiębiorstw z różnych sektorów, prowadzących sprzedaż w salonach stacjonarnych. Polega na dostawie towaru do sklepu przez autoryzowanego kuriera w godzinach nocnych (22.00 – 6.00). Jego zadaniem jest rozładowanie zamówienia w magazynie w sposób ustalony wcześniej ze sklepem. Dzięki temu pracownicy w godzinach pracy nie będą się już zajmowali zatowarowaniem. A to znaczna oszczędność czasu i usprawnienie organizacyjne, bo przyjęcie towaru odbywa się bez udziału pracowników.

– Pomysł na tę usługę powstał w wyniku obserwacji trendów panujących wśród sieci odzieżowych. Ich logistyka polega na regularnych nocnych dostawach partii towaru z centralnego magazynu do placówek. Przeniesienie tego modelu dostaw do sklepów innych branż pozwala znacznie usprawnić procesy logistyczne naszych klientów – komentuje Łukasz Zembowicz.

Kontakt:

https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/O-DPD/Kontakt-i-Oddzialy/Zostan-naszym-klientem

Artykuł Partnerski 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze