Pracownicy Lidla w Belgii i Luksemburgu aby wysłać służbowego maila będą musieli poczekać do poniedziałku. Nie zalogują się oni na swoje skrzynki ani w weekendy, ani w pozostałe dni tygodnia po godzinach pracy.
– Wprowadzamy wieczorną przerwę w funkcjonowaniu wewnętrznej poczty służbowej po to, by uszanować czas pracowników i promować w ten sposób równowagę pomiędzy praca a życiem prywatnym. Kto chce, może nadal wysyłać maile, ale nie może w ten sposób wywierać presji na innych, by czuli się w obowiązku pracować po godzinach – mówi cytowana przez serwis Wiadomości Handlowe Isabelle Colbrandt, rzeczniczka Lidla.
Wyjątki od nowej zasady przewidziano dla niektórych działów związanych przede wszystkim z obsługą klienta czy działem prasowym. Trzeba podkreślić, że jest to dość odważny krok ze strony sieci sklepów. Jak pokazują badania wielu pracowników nawet po wyjściu z pracy myślami jest przy swoim służbowym obowiązkach, a dostęp do poczty czy telefonu dodatkowo zwiększa stres.
Źródło: money.pl/ Wiadomości Handlowe