pizza

i

Autor: _photos.com

Lidl - znalazł przerażającą rzecz w pizzy! [ZDJĘCIA]

2019-02-12 11:44

W produktach z marketów i dyskontów klienci znajdują czasem rzeczy jakie nie mają prawa tam być. Łatwiej już wytłumaczyć egzotyczne pająki, które w transporcie przywędrowały do naszego kraju niż plastikowe, czy metalowe fragmenty w żywności. Jeden z mieszkańców Lublina w zakupionej w Lidlu pizzy znalazł … gwóźdź. Takie „znaleziska” nie tylko skutecznie odstraszają od jedzenia, ale przede wszystkim są wyjątkowo niebezpieczne.

O zdarzeniu poinformował jeden z klientów Lidla. 9 lutego, z okazji Międzynarodowego Dnia pizzy mężczyzna zakupił „American Pizza” w cenie 6,99 złotych. Okazało się, że włoski przysmak zawierał niebezpieczną „niespodziankę”. W produkcie znalazł się … gwoźdź. Pizza została zakupiona w placówce w Lublinie przy ulicy Romantycznej.

- W czasie spożywania dostrzegłem w jednym z kawałków metalowy gwóźdź zanurzony w cieście pizzy. Sporadycznie dokonuje zakupu gotowej pizzy w supermarkecie, natomiast to idealny dowód na to, że jedzenie „gotowców” to gwóźdź do trumny – skomentował całą sytuację klient.

Pizza z gwoździem

i

Autor: http://spottedlublin.pl Pizza z gwoździem Link: https://cdn.galleries.smcloud.net/t/photos/gf-FYty-5tXk-NREK_pizza-z-gwozdziem.jpg

- Chcielibyśmy poinformować, iż zdrowie i bezpieczeństwo produktów to dla nas kwestia priorytetowa. Rocznie przeprowadzamy ponad 7500 badań w niezależnych, akredytowanych laboratoriach (badania te nie są wymagane przepisami polskiego prawa). Jakość produktów kontrolujemy na każdym etapie łańcucha dostaw. Współpracujemy tylko z zaufanymi dostawcami, od których wymagamy certyfikatów jakościowych, takich jak IFS czy BRC– wszyscy dostawcy produktów marek własnych dla Lidl Polska mają takie certyfikaty. Po otrzymaniu zgłoszenia klienta niezwłocznie skontaktowaliśmy się z producentem, aby wyjaśnić sprawę. Dokumentacja audytowa potwierdza, że na zakładzie korzysta się z detektora metali. Aktualnie czekamy na dalsze informacje i wyjaśnienia od producenta – napisała nam w komunikacie Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager z Lidla Polska.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze