Start platformy planowany jest jeszcze w 2022 roku, a nowa oferta trafi do ponad 20 europejskich krajów obejmujących 90 milionów gospodarstw domowych. „Cieszymy się, że SkyShowtime uzyskał wszystkie wymagane zgody regulacyjne, które pozwolą nam zaoferować milionom odbiorców w Europie nowy, atrakcyjny serwis rozrywkowy. Zapewnimy widzom szeroki wybór najlepszych na świecie treści” – mówi w komunikacie Monty Sarhan, dyrektor generalny SkyShowtime.
Sarhan został mianowany CEO SkyShowtime na początku tego roku. To wieloletni pracownik zarówno Comcastu, jak i ViacomCBS, który wcześniej przez ponad dekadę pracował w abonamentowym serwisie telewizyjnym EPIX.
Polecany artykuł:
Duży wybór
Szeroka oferta SkyShowtime obejmuje 10 tysięcy godzin treści, dając tym samym duży wybór gatunków przeznaczonych dla zróżnicowanej pod względem wieku widowni. W bibliotece pojawią się zarówno filmy obyczajowe, programy dla dzieci i rodzin, najważniejsze filmowe franczyzy, jak i premierowe filmy, programy lokalne oraz produkcje dokumentalne.
SkyShowtime będzie dostępny na ponad 20 europejskich rynkach w tym w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, na Węgrzech, w Kosowie, Czarnogórze, Holandii, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii i Szwecji. Jego zasięg obejmie 90 milionów gospodarstw domowych.
Koszt abonamentu
Szczegóły dotyczące oferty, w tym koszt abonamentu, zostaną ogłoszone w późniejszym terminie. Spółka joint venture SkyShowtime firm Comcast Corporation (NASDAQ: CMCSA) i ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC, VIACA) łączy zasoby obu partnerów. Klienci mają dostęp do oryginalnych produkcji z portfolio marek NBCUniversal, Sky i ViacomCBS, w tym również tytułów sygnowanych przez NBCUniversal, Universal Pictures, Sky Studios, Peacock, Paramount+, SHOWTIME®, Paramount Pictures i Nickelodeon.