Netflix z reklamami
Według Bloomberga Netflix zaplanował koszty nowej subskrypcji z reklamami. Ma ona wynieść połowę z tego, co najpopularniejszy plan niekomercyjny na platformie. Byłaby to pierwsza taka subskrypcja Netflixa w historii z reklamami po tym, jak platforma przez wiele lat wzbraniała się przed tym pomysłem.
Według raportu Bloomberg Netflix planuje, by subskrypcja z reklamami wynosiła od 7 do 9 dolarów, co jest znacznie niższą propozycją od aktualnego planu, wynoszącego 15.49 dolarów bez reklam. To podobna cena, jaką proponuje Disney na miesiąc za opcję z reklamami, czyli 8 dolarów.
Cztery minuty reklam
Jak wynika z raportu częstotliwość reklam na Netflixie miałaby wynosić 4 minuty na godzinę przed i w trakcie niektórych programów. Wiele wskazuje jednak na to, że te treści komercyjne nie miałyby być w programach dla dzieci.
Bloomberg informuje, że opcja z reklamami miałaby zadebiutować w ostatnich trzech miesiącach 2022 roku na połowie rynków. Pełne wdrążenie planu nastąpiłoby na początku 2023 roku. Netflix nie udziela oficjalnych informacji w kwestii planów na subskrypcję z reklamami.