Netflix

i

Autor: Pixabay Netflix zawiesił działalność w Rosji

Reklamy na Nertflix

Nowy abonament Netflix. 4 minuty reklam na godzinę

2022-08-29 10:09

Jak wynika z informacji podanych przez agencję Bloomberg Netflix rozważa wprowadzenie nowej opcji subskrypcji z reklamami. Bloomberg podaje także informacje o cenie i częstotliwości nadawanych reklam. Opcja z reklamami miałaby zadebiutować w ostatnich trzech miesiącach 2022 roku na połowie rynków.

Netflix z reklamami

Według Bloomberga Netflix zaplanował koszty nowej subskrypcji z reklamami. Ma ona wynieść połowę z tego, co najpopularniejszy plan niekomercyjny na platformie. Byłaby to pierwsza taka subskrypcja Netflixa w historii z reklamami po tym, jak platforma przez wiele lat wzbraniała się przed tym pomysłem.

Według raportu Bloomberg Netflix planuje, by subskrypcja z reklamami wynosiła od 7 do 9 dolarów, co jest znacznie niższą propozycją od aktualnego planu, wynoszącego 15.49 dolarów bez reklam. To podobna cena, jaką proponuje Disney na miesiąc za opcję z reklamami, czyli 8 dolarów.

Minister finansów ujawnia: "W 2023 roku inflacja powinna być wyraźnie niższa"

Cztery minuty reklam

Jak wynika z raportu częstotliwość reklam na Netflixie miałaby wynosić 4 minuty na godzinę przed i w trakcie niektórych programów. Wiele wskazuje jednak na to, że te treści komercyjne nie miałyby być w programach dla dzieci.

Bloomberg informuje, że opcja z reklamami miałaby zadebiutować w ostatnich trzech miesiącach 2022 roku na połowie rynków. Pełne wdrążenie planu nastąpiłoby na początku 2023 roku. Netflix nie udziela oficjalnych informacji w kwestii planów na subskrypcję z reklamami.

Sonda
Czy lubisz oglądać polskie produkcje na Netflix?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze