Dealz podwoi liczbę sklepów w Polsce
Dealz to międzynarodowa sieć sklepów, będąca częścią Pepco Group. Zakupy w niej to gwarancja niskich cen, dlatego Dealz ma coraz więcej klientów. Teraz sieć planuje podwojenie liczby swoich sklepów w Polsce - do poziomu około 340 do końca 2023 r. (wobec 170 na koniec ostatniego kwartału). Na początku przyszłego roku Dealz planuje również otwarcie w centralnej Polsce centrum dystrybucyjnego, które pomoże w realizacji planów rozwojowych.
"Dotychczasowy rozwój w Polsce pozwolił wypracować model sklepu jeszcze bardziej dopasowanego do rodzimego rynku i oczekiwań polskich klientów, ale na tym nie koniec. Będziemy inwestować w rozwój sieci, by zrealizować ambitny plan otwarć ponad 1000 sklepów Dealz w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej" - powiedział CEO w Dealz Poland Marcin Langowski, cytowany w komunikacie sieci. Dealz ma w planach wprowadzenie programu modernizacji obejmującego optymalizację asortymentu i przestrzeni sklepowej oraz wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych, które z pewnością pozytywnie wpłyną na odbiór klientów i pracowników Dealz.
Pepco i Dealz mają w Polsce tysiące sklepów
Pepco Group prowadzi działalność w dwóch segmentach rynkowych: poprzez Pepco (sieć wielobranżowych sklepów dyskontowych) oraz Poundland/Dealz (sieć sklepów działających w modelu zakupów impulsowych artykułów spożywczych, ogólnego przeznaczenia, sezonowych i artykułów pierwszej potrzeby sprzedawanych w formule cen jednorodnych).
Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu, a obecnie w Polsce działa 170 placówek oferujących ponad 3000 produktów znanych marek. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce. Grupa Pepco posiada obecnie około 3 900 sklepów zlokalizowanych w 19 krajach, w tym Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii oraz regionie Europy Środkowo- wschodniej i zatrudnia ok. 41 000 osób.