Piękny gest firmy Gerber. Chłopiec z zespołem Downa twarzą marki [ZDJĘCIA]

2018-02-08 13:05

Gerber – amerykański producent produktów spożywczych dla niemowląt, wykonał piękny gest w stronę rodzin, w których żyją dzieci z zespołem Downa. Pierwszy raz w historii jedzenie dla dzieci będzie kojarzone ze zdjęciem chłopca cierpiącego na niepełnosprawność umysłową.

18-miesięczny Lucas Warren wygrał konkurs Gerbera. Od ponad 90 lat spółka wybiera swoją nową twarz wśród dzieci. Rozkoszny zwycięzca tegorocznej edycji przez najbliższych 12 miesięcy będzie firmować swoim wizerunkiem reklamy Gerbera w mediach społecznościowych, a także wystąpi w Gerberze. W ramach nagrody jego rodzice otrzymają zastrzyk finansowy w postaci 50 tys. dolarów. Chłopiec mieszka wraz z rodziną w Dalton w amerykańskim stanie Georgia.

Polecamy: Wzruszająca reklama Allegro. „Talizman” może być kolejnym hitem [WIDEO]

- Mamy nadzieję, że ta możliwość, jaką dostaliśmy, rzuci nowe światło na potrzeby osób specjalnej troski i pomoże edukować ludzi na temat akceptacji i wsparcia, jakiego potrzebują. One mają potencjał, aby zmieniać świat tak, jak nasz Lucas – powiedziała Cortney Warren, mama Lucasa.

Zobacz: Szlachetna Paczka łączy siły z Allegro i zaprasza do nowego sklepu online

Oprac. na podst. dition.cnn.com, bloomberg.com

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze