Wielu klientów Santander Banku Polska zorientowało się dziś, że ich konta zostały wyczyszczone. Pierwsze sygnały pojawiły się kilka godzin temu. Klienci alarmowali w mediach społecznościowych, że z ich kont zniknęła duża suma pieniędzy. Wszyscy dzwonili do banku, jednak połączenie się z konsultantem przeważnie było niemożliwe.
Zobacz też: Zmiany w 500 Plus. Nie złożysz wniosku, stracisz pieniądze
Jak podaje portal onet.pl - winna jest awaria, jaka dotknęła bank. W jej wyniku w czasie płatności kartą z pobranych z konta kwot "znikał" przecinek. W praktyce oznacza to, że płacąc np. 10,99 zł., użytkownik tracił ze swojego konta 1099 zł. Jeżeli ktoś zapłacił 109,12, z jego konta znikało 10912 zł. W ten sposób ludzie stracili kwoty, których nigdy nie mieli na kontach, a bank zablokował ich karty płatnicze. Bank zapewnia, że pracuje nad usunięciem problemu, a pierwsi poszkodowani odzyskali już swoje pieniądze. Nie wiadomo jednak, czy odblokowane zostały karty płatnicze.
Polecany artykuł: