Trzeba nadążyć za trendami, by nie tracić zaufania

2021-11-30 19:09
Krzysztof Przybył
Autor: Materiały prasowe

Liczyliśmy na szybki koniec pandemii, niestety, wirus nie daje za wygraną i wciąż determinuje funkcjonowanie wielu dziedzin naszego życia. Większość czasu spędzamy w pracy, a w tym przypadku skutki obostrzeń i panującego wirusa miały kluczowy wpływ. Rosnące niepokoje wśród zatrudnianych mogły być obniżone, jeśli pracodawca podjął odpowiednie działania.

W czasie pandemii pracodawcy byli zmuszeni do zmniejszania kosztów firmowych. Rezygnowano więc ze szkoleń, świątecznych bonów, podwyżek, redukowane były wynagrodzenia, a w najgorszym wypadku zwalniano pracowników. Jak w warunkach pandemicznych utrzymać motywację, zaangażowanie i w ogóle pracowników? Odpowiedź jest prosta – wprowadzać działania, które są nieszablonowe i odpowiadają na aktualną sytuację. Pracodawcy muszą nadążać za trendami wyłaniającymi się z oczekiwań zatrudnianych, o których szczególnie w niestabilnej sytuacji trzeba po prostu dbać. A takie rozwiązania trzeba nagradzać.

WAŻNE! Inflacja pożera oszczędności. Jest najwyższa od 20 lat

Inicjatywa Pracodawca Godny Zaufania co roku przyznaje nagrody firmom i instytucjom, które w zakresie polityki pracowniczej sięgają po ciekawe rozwiązania, również związane z sytuacją pandemii SARS-CoV-2, a także stawiają na rozwój zawodowy pracowników, ich bezpieczeństwo oraz ochronę praw. Tegoroczna edycja Konkursu jest szczególna, ponieważ w dobie pandemii COVID-19 organizacje muszą w sposób jednoznaczny opowiedzieć się za wyznawanymi wartościami, które wpisują się w realizowaną przez nie misję oraz strategię, a także wykazać jak aktywnie chronić wartości pracownicze w trudnych czasach. 

Złote Laury 2021. PZU ma swoją twarz - Igę Świątek

Inicjatywa Pracodawca Godny Zaufania co roku przyznaje nagrody firmom i instytucjom, które w zakresie polityki pracowniczej sięgają po ciekawe rozwiązania, również związane z pandemią SARS-CoV-2, a także stawiają na rozwój zawodowy pracowników, ich bezpieczeństwo oraz ochronę praw.

Czytaj dalej: Polski Ład przyspieszy wypłaty

Tegoroczna edycja Konkursu jest szczególna, ponieważ w dobie pandemii COVID-19 organizacje muszą w sposób jednoznaczny opowiedzieć się za wyznawanymi wartościami, które wpisują się w realizowaną przez nie misję oraz strategię, a także wykazać jak aktywnie chronić wartości pracownicze w trudnych czasach. 

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze