Telefon - zdjęcie poglądowe

i

Autor: pixabay.com Telefon - zdjęcie poglądowe

UWAGA! Masz telefon w tej sieci komórkowej? Zwrócą ci pieniądze. Jak dostać zwrot?

2021-06-05 7:35

Znana sieć komórkowa oddaje pieniądze! Skargi klientów trafiły do UOKiK i ten wydał nakaz zapłaty rekompensat dla abonentów. Chodzi o nieprawidłowości związane z wiadomościami SMS. Zarówno nowe jak i wcześniejsze reklamacje mają być rozpatrywane pozytywnie. Zobacz, która sieć może oddać ci pieniądze oraz w jakim przypadku je dostaniesz!

Jeden z głównych operatorów telefonii komórkowej w Polsce będzie zwracał pieniądze swoim klientom. To efekt kary, jaką nałożył UOKiK. Mowa o sieci Plus i jej operatorze, spółce Polkomtel. UOKiK nakazał Plusowi wypłatę rekompensat po skargach, jakie otrzymywał od abonentów sieci. Dodatkowo Polkomtel jako operator zobowiązany został przez urząd do usunięcia wszelkich nieprawidłowości.

Klienci Plusa mieli otrzymywać wiadomości SMS z numeru 7218 o błędzie na ich koncie jak chociażby przepełniona skrzynka telefoniczna. W celu usunięcia błędu abonenci mieli wysłać SMS na numer 60228, co aktywowało subskrypcję. Następnie klienci otrzymywali codziennie płatne wiadomości. UOKiK wskazał też, że niektórzy klienci uruchomione mieli specjalne, płatne usługi prowadzenia SMS-owych rozmów towarzyskich, o których aktywacji nic nie wiedzieli.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Robienie zakupów w niedziele to grzech? Kościół i Polacy powiedzieli, co o tym myślą

Jak podaje UOKiK, przykładowa otrzymana wiadomość brzmiała "Info Czat: Skrzynka nr [tu numer abonenta] jest pełna! Odczytaj te wiadomości za darmo! Ślij bezpłatny sms CZAT na 60228 zanim zostaną skasowane! 7218.pl potem 2,46/doba".

Sonda
Czy uważasz, że w związku z zakazem handlu w niedziele Kościół powinien mieć zakaz zbierania na tace?

SZOK! Znany reżyser i youtuber pracuje w Sejmie. Nie DOSTAŁ za to ani grosza!

Polkomtel zmuszony został do pozytywnego rozpatrywania reklamacji abonentów za usługi premium i zwracać odpowiednie opłaty. Klienci Plusa, którzy wcześniej składali reklamacje także mogą liczyć na zwrot, jeżeli w treści SMS spółka nie informowała o możliwości zablokowania wiadomości premium.

- Spółka otrzymywała od konsumentów informacje o nieprawidłowościach, ale nie podjęła działań, aby usunąć ich źródło. W odpowiedziach na reklamacje był widoczny brak szczegółowej wiedzy na temat dodatkowych świadczeń i kontroli nad realizującymi je podmiotami. Przedsiębiorca formułował odpowiedzi do konsumentów w taki sposób, że mogły wprowadzać w błąd i utrudniać klientom dochodzenie roszczeń - informuje UOKiK.

Potężne długi Polaków. Rekordzista musi oddać 76 milionów złotych!

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze