Lidl

i

Autor: Shutterstock Lidl

Warzywa za 1 zł! Druga szansa krzywych buraków w Lidlu

2021-06-17 18:34

Sprawa krzywych buraków Pana Mieczysława Miszczaka obiegła w styczniu całą Polskę. Lidl chcąc wesprzeć polskiego producenta, zakupił wówczas część niedoskonałych warzyw, jednocześnie ratując je przed wyrzuceniem. Były sprzedawane w sklepach sieci za 0,99 zł. Teraz Lidl wraz z Grupą Maspex robi kolejny krok w stronę zero waste i oferuje przetwory, do produkcji których zostały wykorzystane nieperfekcyjne buraki

W styczniu bieżącego roku, Lidl wyciągnął pomocną dłoń w stronę polskiego rolnika Mieczysława Miszczaka, którego plony buraków, jak mogło się wydawać, nie będą należeć do udanych. Warzywa wyrosły bowiem w nietypowym, pokrzywionym kształcie, tym samym dyskwalifikując towar do ogólnej sprzedaży. Przed niepowodzeniem finansowym oraz zmarnowaniem dużej ilości żywności uratowała wówczas rolnika natychmiastowa reakcja Lidl Polska i zakup przez sieć ok. 180 ton niedoskonałych buraków. Warzywa, mimo że odbiegały od perfekcyjnego kształtu, stanowiły pełnowartościowy produkt, który klienci sieci z powodzeniem mogli wykorzystać w kuchni.

Czytaj też: HIT! Markowe kosmetyki kupisz za złotówkę! Wielka promocja w Lidlu

Teraz słynne buraki otrzymały drugą szansę. Grupa Maspex wykupiła 200 ton tych nieperfekcyjnych warzyw i wykorzystała je, tworząc specjalną linię przetworów buraczanych, które Lidl wprowadza na swoje sklepowe półki.

Druga szansa krzywych buraków - Lidl oferuje przetwory

i

Autor: Materiały prasowe

Przetwory z krzywych buraków

Po raz kolejny, klienci sieci mają możliwość zakupu niepowtarzalnych produktów, jednocześnie wspierając polskich producentów żywności. Najnowsza oferta przetworów pojawiła się się już w sklepach stacjonarnych Lidl Polska. Znajdziemy w niej ketchup z krzywego buraka marki Kotlin (4,99 zł/ 490 g/ 1 szt.) oraz barszcz z krzywego buraka marki Krakus (3,99 zł/ 300 ml/ 1 szt.), dostępne aż do wyczerpania zapasów.

Debata e-Polska. Rewolucja Cyfrowa III edycja. Dekada rozwoju
Sonda
Gdzie najczęściej robisz zakupy?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze