Pekao

i

Autor: Shutterstock Bank Pekao

Wielka awaria w bankowości internetowej! Klienci Pekao SA nie mają dostępu do pieniędzy

2022-04-15 13:40

Awaria w Pekao SA w bankowości internetowej. - Mamy sygnały, że zdarzają się przypadki problemów z logowaniem, ale jest to niewielka skala - powiedział PAP w piątek rzecznik prasowy Banku Pekao Paweł Jurek. Po godzinie 15 problem został rozwiązany.

Awaria w banku Peako SA [15.04.2022]

"Mamy sygnały, że zdarzają się przypadki problemów z logowaniem, ale jest to niewielka skala" - poinformował rzecznik banku Paweł Jurek. Dodał, że problem może występować w pojedynczych przypadkach. "Oczywiście sprawdzamy to" – zapewnił. Serwis Downdetector, który gromadzi informacje o awariach od samych użytkowników, informuje, że pierwsze wzmianki o problemach w Peako SA pojawiły się w piątek ok. godziny 12:00. Klienci banku raportują o problemach z serwisem Bank Pekao. Nie działało logowanie do aplikacji mobilnej Pekao SA, mobilność internetowa oraz zgłaszane są utrudnienia w płatności kartami kredytowymi.

Bank Pekao, założony w 1929 r., ma ponad 250 mld zł aktywów; obsługuje ponad 6,1 mln klientów i co drugą korporację w Polsce. Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. 

Awaria w Pekao - problem został rozwiązany

- Krótkotrwałe problemy z logowaniem do serwisu Banku Pekao zostały wyeliminowane. Logowanie odbywa się bez problemów – powiedział PAP rzecznik Banku Pekao Paweł Jurek.

 W Banku Pekao ok. południa w piątek pojawiły się problemy z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji. Rzecznik Pekao potwierdził, że do banku docierały sygnały, iż zdarzały się przypadki problemów z logowaniem, ale wg niego była to „niewielka skala”.

Inflacja będzie kilka razy wyższa

PZU ma 20 proc. akcji Pekao, a Polski Fundusz Rozwoju - 12,8 proc. akcji.

Sonda
Korzystasz z bankowości elektronicznej?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze