Zara Home Polska

i

Autor: Shutterstock

Wadliwy produkt

Zara wycofuje produkt ze sprzedaży! Jak go zwrócić?

2022-12-16 9:25

Zara Home Polska poinformowała o wycofaniu ze sprzedaży partii śpioszków kids newborn. Przyczyną takiej decyzji była wada produktu. "W niektórych egzemplarzach niektóre zatrzaski nie były odpowiednio przymocowane do ubranka" - przekazała sieć.

Wadliwy produkt w Zarze. Hiszpańska sieciówka wycofuje śpioszki ze sprzedaży

"Śpioszki kids newborn o numerze referencyjnym 4673/529/737 zostały wycofane ze sprzedaży po tym, jak wykryto, że w niektórych egzemplarzach niektóre zatrzaski nie były odpowiednio przymocowane do ubranka"- poinformowała sieć Zara Home Polska za pośrednictwem komunikatu.

Informacja w sprawie wadliwego produktu została również opublikowana na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Wycofanie obejmuje śpioszki w rozmiarach: 1-3 miesiące, 3-6 miesięcy, 9 miesięcy-1 rok - wskazano powołując się na komunikat sieci. Wymieniając dalsze wady produktu dodano, że "śpioszki wyprodukowane w Hiszpanii, mogą się łatwo podrzeć, co powoduje odłączenie drobnych zatrzasków, stwarzając ryzyko ich połknięcia przez dziecko".

Istnieje możliwość zwrotu artykułu

W przypadku posiadania produktu uznanego przez spółkę za wadliwy - istnieje możliwość jego zwrotu. "Jeśli zakupili Państwo ten artykuł, chcąc zapewnić najlepszą jakość usług, a także jako środek zapobiegawczy, zwracamy się z prośbą o kontakt w związku ze zwrotem produktu i otrzymaniem zwrotu kosztów" - brzmi komunikat na stronie Zary.

W celu uzyskania dodatkowych informacji należy skontaktować się z działem zajmującym się obsługą klienta.

Sonda
Jak oceniasz pracę UOKiK w ostatnich latach?
Pieniądze to nie wszystko Marcin Wiącek

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze