Oto najpopularniejsza gazetka wśród supermarketów!

2021-06-14 13:33
Nowa sesja wizerunkowa sieci POLOmarket
Autor: MATERIAŁY PRASOWE Nowa sesja wizerunkowa sieci POLOmarket

Kapituła AdRetail Inspirio przeanalizowała w roku 2020 ruch w największej grupie serwisów i aplikacji. Analizowano m.in. wszelkie odsłony, wejścia i kliknięcia w treści oraz same produkty. Łącznie sprawdzono ponad 1,2 mld aktywności użytkowników.

Najpopularniejsze gazetki z promocjami

- W tym roku poddaliśmy szczegółowej analizie aż 179 brandów oraz wydawców gazetek i katalogów z promocjami. Przyznaliśmy nagrody za najczęściej wyświetlane oferty w 10 kategoriach, tj. art. dziecięce, cash&carry, convenience, DIY, drogerie i apteki, dyskonty, hipermarkety, kultura i rozrywka, RTV i ADG oraz supermarkety - informuje Karol Kamiński, Przewodniczący Kapituły AdRI. Wśród 25 supermarketów zwyciężył POLOmarket, który zanotował prawie 3-krotnie większą liczbę wyświetleń niż podmiot będący na 2. pozycji i blisko 5-krotnie wyższą od sieci znajdującej się na 3. miejscu. Ponadto wygenerował aż 72% więcej zdarzeń niż następni wydawcy.

ZOBACZ: Polscy przedsiębiorcy chcą więcej płacić Ukraińcom niż Polakom! Szokujące dane

Super Raport 14.06 (Goście: Krzysztof Gawkowski - Nowa Lewica, dr hab. Tomasz Słomka - politolog, UW), Sedno Sprawy: Krzysztof Bosak

– Biorąc pod uwagę bardzo wysoką konkurencyjność branży, otrzymana nagroda jest dla nas powodem do dumy. Od lat konsekwentnie prowadzimy proces digitalizacji naszego biznesu. Gazetki online są jednym z wielu elementów tego procesu. Czytelny i nowoczesny layout, atrakcyjne promocje, użyteczny content i interaktywność to czynniki sukcesu naszych publikacji – komentuje Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu z sieci POLOmarket.

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również Spółka logistyczna. Grupa zaczęła działalność w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie.

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE