Użytkownicy Pyszne.pl i fani Katy Perry mają wyjątkową okazję na zdobycie jednego z szalonych strojów, w których gwiazda wystąpiła w najnowszej reklamie telewizyjnej. Dochód z akcji przekazany zostanie na rzecz World Central Kitchen – organizacji charytatywnej zajmującej się dostarczaniem posiłków w sytuacjach kryzysów humanitarnych, klimatycznych i społecznych.
W akcji do wygrania jest m.in. gorset z liśćmi sałaty czy też “serowa” sukienka. Losowanie już się rozpoczęło i potrwa do 1 sierpnia br. Wszystkie sześć strojów i dwie pary butów, które można zdobyć, zaprojektowano w charakterystycznym dla Katy różnokolorowym stylu:
- · Sukienka w stokrotki
- · Słodki komplet do spania
- · Lodowa kurtka
- · Gorset z klejnocikiem
- · Serowa sukienka
- · Sukienka wrotkarki
- · Cytrynowe szpilki na platformie
- · Szpilki Marshmallow
Większość z tych szalonych kreacji zaprojektowała Heather Picchiottino, jedna z ulubionych kostiumografek Katy Perry. Trafią one do zwycięzców wraz z certyfikatem, własnoręcznie podpisanym przez Katy, potwierdzającym, że rzeczywiście nosiła je na sesji.Pyszne.pl przekaże wszystkie zebrane środki na rzecz organizacji World Central Kitchen, która walczy z głodem na całym świecie. WCK dostarczyło już ponad 70 milionów posiłków osobom dotkniętym kryzysami humanitarnymi i klęskami żywiołowymi. Celem World Central Kitchen jest szkolenie kucharzy, aby zapewnić ciągłość dostaw żywności w rejonach, w których jest potrzebna pomoc. Organizacja finansuje także rolników, rybaków i małe przedsiębiorstwa spożywcze, dając przy tym możliwości edukacyjne i ułatwiając nawiązywanie kontaktów. Wszyscy, którzy chcieliby przekazać darowiznę na rzecz World Central Kitchen niezależnie od akcji ze strojami Katy Perry, mogą wejść na stronę internetową donate.wck.org.
– Udało nam się nagrać świetną piosenkę z wyjątkowym wideoklipiem – a teraz Pyszne.pl wystawia na aukcję kilka szalonych strojów prosto z planu zdjęciowego. Oznacza to, że każdy może mieć szansę na odegranie scenek z wideoklipu u siebie w domu – i na przykład zjeść kanapkę w wannie, mając na sobie gorset z liśćmi sałaty! Dochód z akcji zostanie przekazany na rzecz World Central Kitchen – skomentowała akcję Katy Perry.
– Współpraca z Katy Perry przy naszej nowej reklamie telewizyjnej „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” była fantastycznym doświadczeniem. Jesteśmy już gotowi na kolejny etap naszej kampanii: nie możemy doczekać się, aż szalone stroje Katy Perry trafią do kilku szczęśliwców. Ważną częścią akcji jest przekazanie wszystkich zebranych funduszy na rzecz World Central Kitchen – organizacji charytatywnej, której misja i wspaniała praca są niezwykle bliskie naszym wartościom – komentuje Katarzyna Makowska, Senior Marketing Lead w Pyszne.pl.
– Jesteśmy ogromnie wdzięczni Pyszne.pl i Katy za wybór World Central Kitchen jako beneficjenta akcji, przyłączając się do naszej walki o zapewnienie każdemu potrzebującemu gorącego posiłku. Dzięki temu wsparciu, WCK może nadal dostarczać jedzenie społecznościom borykającym się z kryzysami na całym świecie i być dla rodzin, gdy jest to najbardziej potrzebne – dodaje José Andrés, założyciel World Central Kitchen.
Uczestnicy akcji charytatywnej mogą wpłacić nieograniczoną liczbę darowizn – to z kolei oznacza, że uzyskują nieograniczoną liczbę szans na zdobycie wybranego przez siebie stroju. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej 15 sierpnia drogą e-mailową, w celu ustalenia szczegółów dostawy wyjątkowych przesyłek. Nowa reklama Pyszne.pl pokazuje skrawek szalonego świata Katy Perry, jej wyszukane stroje i zamiłowanie do mody. Teraz fani wygrywając jeden ze strojów gwiazdy z przesyłką prosto do domu, mogą poczuć się choć na chwilę jak w jej uniwersum.