HMS Editor’s Choice Awards 2021 przyznane

2021-12-14 2:15
sklep Huawei
Autor: materiały prasowe sklep Huawei

Huawei wyłonił zwycięzców konkursu HMS Editor’s Choice Awards 2021, wybierając najlepsze aplikacje, gry i motywy dostępne w AppGallery, autorskim sklepie marki. W gronie zwycięskich aplikacji znalazły się m.in. Too Good To Go, wyróżniona w kategorii ekologicznej i adidas Running app by Runtastic uznana za najlepszą aplikację wspierającą zdrowie

Jury wyróżniło aplikacje w jeszcze trzech kategoriach: iTranslate Translator & Dictionary (kategoria Rozwój Osobisty), nawigacja TomTom GO (Wygoda) i myTuner Radio & Podcasts (Rozrywka). Wśród gier uznanych za najlepsze znalazły się: World of Tanks Blitz, Homescapes, Guardians of Cloudia, State of Survival i Top Eleven 2022. Kapituła konkursowa wyróżniła też 10 twórców motywów. W tym roku to JoJoesArt, butterfly-effected GmbH, Robert Bürger, Alexander Rinas, Biatec/VIENNA STUDIOS/Dominus, Saint On, SBA17, Mikich_blaz, styles4you i Milos Fedak.

Zwycięzcy konkursu HMS Editors' Choice Awards 2021 są wybierani przez zespoły ekspertów Huawei z całej Europy, które na co dzień pracują nad rozwojem ekosystemu usług mobilnych Huawei, w tym nad rozwijaniem sklepu AppGallery, który w tej chwili oferuje użytkownikom na całym świecie dostęp do ponad 173 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS.

EKG 2021. Koniec wydawania fortuny na sprzęt gamingowy?! Ryszard Hordyński o rozwoju sieci 5G

Komentując wyniki konkursu, dr Jaime Gonzalo, wiceprezes Huawei Mobile Services Europe, powiedział: - Naszą uwagę przyciągają aplikacje, które przekładają się na lepszą jakość życia – poprzez wsparcie dla inicjatyw ekologicznych, pomoc w monitorowaniu stanu zdrowia i kondycji fizycznej, czy popularyzację projektów artystycznych. Ogromne gratulacje dla wszystkich zwycięzców!

W 2021 roku liczba użytkowników AppGallery w Europie wzrosła aż o 35 proc., w porównaniu do wyników z poprzedniego roku, osiągając oszałamiającą liczbę 43,5 miliona miesięcznych aktywnych użytkowników. Korzystający z urządzeń Huawei zyskali także dostęp do motywów autorstwa ponad 1000 projektantów – do wyboru jest ponad 50 000 lokalnie zaprojektowanych motywów i tapet. Ponadto, z myślą o użytkownikach smartwatchy Huawei w Europie powstało ponad 20 000 motywów tarcz zegarka, aby zapewnić prawdziwie spersonalizowane doświadczenia

Sonda
Czy korzystasz ze smartwatcha?
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze